Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Al dat gedoe, de opbouw, dat orakel ding, met vet ondergesmeerde schreeuwende mannen, de slomotion sequences waren overdone, het ritme (vecht vecht, schreeuw iets vets, vecht vecht, schreeuw). Snap dat mensen hiervan houden maar niet voor mij weggelegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

`High-Rise De eerste drie kwartier werken als een malle, omdat de visuele zelfverzekerdheid vrij overrompelend is. Daarna wordt het al vrij duidelijke maatschappijkritische moraal van de film keer op keer herhaalt en begint het beeldende aspect ook repetitief te worden. Ambitieus, ja, maar iemand had hier op de rem moeten trappen. Cijfer: 6,1
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Jungle Book (2016) https://38.media.tumblr.com/3294b5fea22e8a9350eee564c3dea275/tumblr_o27dwnkrjy1qcjzvuo1_500.gif Het bewijs dat remakes soms het origineel kunnen overtreffen. Wat een heerlijke film. De originele Jungle Book is een van mijn favoriete jeugdfilms, maar deze remake neemt alles een flinke stap verder. Respect voor het origineel blijkt uit het feit dat bijna alle elementen uit het origineel op de een of andere manier behouden blijven, maar de film is tegelijkertijd een stuk serieuzer, complexer en spannender, zonder hier ooit te ver in door te schieten. Vermaak voor jong en oud. Maar echt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Jungle Book (2016) https://38.media.tumblr.com/3294b5fea22e8a9350eee564c3dea275/tumblr_o27dwnkrjy1qcjzvuo1_500.gif Het bewijs dat remakes soms het origineel kunnen overtreffen. Wat een heerlijke film. De originele Jungle Book is een van mijn favoriete jeugdfilms, maar deze remake neemt alles een flinke stap verder. Respect voor het origineel blijkt uit het feit dat bijna alle elementen uit het origineel op de een of andere manier behouden blijven, maar de film is tegelijkertijd een stuk serieuzer, complexer en spannender, zonder hier ooit te ver in door te schieten. Vermaak voor jong en oud. Maar echt.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topper inderdaad! Zou zo geloven dat de wolven gewoon echte wolven zijn met CGI pratende mond. Muziek vond ik zelf wel goed, in de film zelf. Vooral Bear Necessities soundtrack was mooi en sterk op de plekken waar die kwam (bij olifanten bijv, kreeg er kippenvel van).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...