Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Drive. Fantastische regie van NWR. Verwacht en actie blockbuster die je misschien denk te krijgen na de geweldige openingscene. Dit is een kalme maar toch spannende films gevuld met leuke details. Heel aangrijpend. Gelukkig is er buiten de details ook een sterk plot en niet zoals in NWR's Only God Forgives waar het plot (als het er is?) volledig verborgen wordt achter symboliek en metaforen. The Nice Guys. Grappig actie komedie en met een authentieke maar toch originele draai aan jaren 70 buddy cop films. Scherp script en goede prestaties zorgen voor een top film. Speciaal lof voor Angourie Rice die de dochter van Ryan Gosling speelt want hoe fijn is het als een kind gewoon enigsinds volwassen denkt en wel kont schopt in een film en dat ook nog eens heel goed weet te brengen.. Een van de toppers van 2016 so far.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de schaap dat ik ben ook maar Eternal Sunshine of the Spotlight Mind gezien. Door deze film & The Truman Show heb ik eindelijk ook een ander beeld van Jim Carrey naast zijn maffigheid die iedereen maar al te goed kent. Mooie film wederom, en toch weer mind op het laatst ook al kon je het zien aankomen. 8,2/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Nice Guys Niet bijster origineel qua opzet of uitvoering, maar ik vermoed zomaar dat er niet genoeg mensen bekend zijn met Shane Black's talent om dezelfde conclusie te trekken. Voor degene die ''Kiss Kiss, Bang Bang'' nog moet zien is dit een juweeltje, voor de kenner is dit een fijne toevoeging aan het repertoire van een van de beste scenarioschrijvers uit Hollywood. Cijfer: 7,3
Link naar reactie
Delen op andere sites

**Prinses Mononoke!** Ik zag elke keer allemaal fan art voorbij komen en vroeg me af wie de character nou precies was, het bleek dus dat het Prinses Mononoke was. Het is een hele oude Japanse anime film. Wel een leuke film, maar had er wel wat meer van verwacht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

X-Men: Apocalypse Jammer genoeg is dit vervolg op de uitstekende Days of Future Past een tegenvaller. De grote schurk is waanzinnig oppervlakkig (en met Oscar Isaac achter alle make-up, is het ook nog eens een verspilling van een goede acteur), er zijn veel te veel verhaallijnen gaande en de climax is in al zijn waanzin moeilijk om aan te relateren. Er zijn wel enkele positieve punten te noemen, zoals de entree van Quicksilver, het acteerwerk van McAvoy en Fassbender (beiden amper een rol gegund) en de eerste scène. Voor een film van 2,5 uur, is dat echter wel erg karig. Volgende keer beter! Cijfer: 5,9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...