Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

The Bourne Legacy http://static.skynetblogs.be/media/32278/the_bourne_legacy_pic04.gif Zoals altijd met deze serie (op deel 1 na), onderhoudend maar weinig memorabel, ik ben denk ik morgen de helft alweer vergeten. Ook voelde de connectie met de andere films nogal geforceerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Captain America Civil War Zeker een kei goede film, maar door alle heip en praise die deze film had kreeg ik zeer hoge verwachtingen. Hoge verwachtingen die niet altijd werden voldaan. Ik heb me prima vermaakt en vind het zeker een goede afsluiter voor caps trilogy. Eerst had ik het het liefst als een cross over film gezien en niet als een captain america film, maar doordat het gewoon zo goed werkt met de winter soldier in het verhaal verwerkt heb ik mij uitstekend vermaakt. En dat black panther statue in de mid credit scene gaf me echt chills. Ultra heip voor blakka panthar. 9.9/11
Link naar reactie
Delen op andere sites

X-Men: Apocalypse. Toch goed vermaakt met een aantal toffe scenes, en goede CGI. Ook voor de comicfans genoeg om van te smullen, al zal ik niks spoilen. Helaas niet zo goed as Future Past maar dat was wel een beetje te verwachten, al blijft het jammer. Alsnog zeker een aanrader om te zien als je de vorige twee ook leuk vond. 7,2/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...