Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Bad Neighbours 2. Prima vervolg op de vorige. Psycho. En nu de serie Bates Motel aan het kijken! Top Gun. Tof dat ze deze 80's klassieker draaide bij Pathé wegens het 30 jarig bestaan. The Forest. Dormer is oké, en de film is aardig geschoten. Verder is dit bagger. Cliché vol neppe jumpscares. Vol met scenes die niks toe voegen behalve tot weer een volgende voorspelbare jumpscare komen waarvan je alleen eventueel van de spontane muziek zou schrikken. Lijkt geschreven door een kind van 10. Mehh niet veel soeps. Anomalisa. Een surrealistische en trage film van de schrijver van o.a. Enternal Sunshine of the Spotless Mind en Being John Malkovich. Ik moet toegeven dat ik waarschijnlijk niet alles in de film volledig begrepen heb maar hij is zeer mooi en aangrijpend.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Batman vs Superman SPOILERS SPOILERS SPOILERS SPOILERS!!! Er zaten best wat toffe momenten in deze film; Wonder Woman (zoinks!) en het ontstaam van Justice League bijvoorbeeld. Toch wordt dit overschaduwd door scene's die het belachelijke benaderen. Hoe Batman er uit ziet om te beginnen; waar is zijn nek? Waarom loopt hij de helft vd tijd in een (bat)harnas? En zo iconisch als het gebroken masker wordt weergeven in The Dark Knight Rises, zo lachwekkend ziet het uit als Affleck dit overkomt. En waarom rent Batman ineens met een gun(!) rond? Kan me niet herinneren dit ooit in de comics gezien te hebben. Dan nog de flashforward scene waarin hij supernazi soldaten vermoord die door wespmensen vervolgens worden meegenomen in lucht...wtf??!!! Enfin, ik kan nog wel even doorgaan. Nog 1 positive note, nog steeds betere dan driekwart Marvel films :O)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Children of men Beetje langzame films vol met allerlei clichés. Ondanks dat vond ik het toch zeker wel een leuke film in naar te kijken. Vooral de laatste tien minuten vond ik het mooist. 7,8/11 X-Men Days of Future Past Al de zoveelste keer dat ik em gezien heb, maar oh wat blijft ie vet. McAvoy en Fassbender weten gewoon professor X en Magneto weer fantastisch neer te zetten. En dat met Steward en McKellen in dezelfde film en hetzelfde karakter. Ondanks de menige veranderingen ten opzichte van de comic heb ik me weer uitstekend vermaakt. Blijft één van de beste CBM's 9.9/11 X-Men Apocalypse Tsja, leeft niet op tot zijn voorganger. Toch heeft het eerste anderhalf uur mij prima vermaakt. Maar die ultieme destruction voelde wat overbodig. Net als psylocke, wel leuk dat ze er was. Maar meer ook niet. Waarom mystique aan de X-Men kant staat is ook wel goed uitgelegd in de film en de Weapon X sequence viel er ook prima in. Quicksilvers slomo scene was zeker vet, maar viel gewoon buiten alles in de film om. Het was er in er te zien, niks meer. McAvoy en Magneto waren tevens weer uitstekend. En Apocalypse? Mja, beetje vage vent enzo. 7,3/11
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die Justice League wordt er zo vreselijk geforceerd ingeramd dat het voor de kijker zelf bijna fysiek pijnlijk is. Wonder Woman (die *eigenlijk* niet eens in deze film hoeft te zitten) dient eigenlijk voornamelijk op op 'play' te drukken zodat je de trailers voor de volgende films kunt zien. Dat 'batharnas' is gemodelleerd naar het pak dat Batman draagt als hij het in The Dark Knight Returns opneemt tegen Superman, daar was iedereen eigenlijk wel blij mee, dacht ik... Het vuurwapen... tja, hij moet ergens kryptonite mee schieten? In de games gebruikt hij ook verscheidene gadgets die aandoen als vuurwapens. >Nog 1 positive note, nog steeds betere dan driekwart Marvel films :O) Marvel heeft best wat slechte films gemaakt maar ze zijn bijna allemaal beter te behappen dan dit groteske gedrocht. En ik ben een enorme Batman-fan voor de duidelijkheid. Alleen The Dark World en Iron Man 3 vond ik echt slechter dan deze, maar ik kan begrijpen dat je onderhand nogal Marvel-moe bent.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had het over de guns die hij gebruikte tegen de super-nazi-soldaten, nog voor hij het Kryptonite in bezit had. Anyway..het voelde aan als de raarste Batman die ik gezien heb. Begrijp dat er een nieuwe weg moest worden ingeslagen na de trilogie van Nolan, maar hier word ik niet vrolijk van..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Warcraft. Ik ging met enorm lage verwachtingen naar deze film doordat het zo werd afgebrand door de critics. Uiteindelijk heb ik een totaal tegenovergestelde mening. Ik heb zeker genoten van Warcraft. Als je niet goed oplet of helemaal niks weet van de Warcraft lore, dan kun je een beetje verdrinken in de grote hoeveelheid namen van karakters en locaties. Maar behalve de geforceerde liefde tussen Garona en Lothar, vond ik de film veel beter dan wat de critics je laten geloven. Ook al weet je helemaal niks van Warcraft van tevoren, kun je het nog steeds kijken voor de epische gevechten en mooie omgevingen. 7,5/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...