Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Now You See Me 2 Deze onverwachte franchise (had het eerste deel echt een vervolg nodig?) klopt zichzelf veel te veel op zijn eigen schouder door constant plottwists in een broodmager verhaal aan te brengen wat het goochelaars-bankberovers-aspect van de film alleen maar ongeloofwaardiger maakt, om vervolgens de credits te doen rollen met een zelfvoldane glimlach en een set-up voor een Now You See Me - Cinematic Universe. Wat een onzin. Alsof iemand zich nog een deel wil verdiepen in de incoherente sfeer die de films kenmerkt. Cijfer: 4,5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jurassic World https://media.giphy.com/media/Qmr5hfvjbU4h2/giphy.gif Wat een ongelofelijke baggerfilm. Dit heeft werkelijk niks op de originele Jurassic Park films (yes ramon), zelfs deel 3 daarvan is nog een topfilm vergeleken met dit gedrocht. De dinosauriërs zagen er twintig jaar terug bijzonder genoeg ook veel realistischer uit. En wat moesten die vliegende dino's met T-Rex hoofdjes in godsnaam voorstellen, man man man. Het personage Owen en enkele throwbacks naar de originele films zijn de enige dingen die de film nog enigszins dragelijk maken om naar te kijken. Oh en finale is zo bizar over de top en ongeloofwaardig dat het daardoor ook juist wel weer hilarisch werd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>De dinosauriërs zagen er twintig jaar terug bijzonder genoeg ook veel realistischer uit. Ik zou willen dat dit waar was. Ik vind de eerste echt fantastisch maar die dino's komen echt niet meer zo goed uit de verf, op de 'poppen' na dan. >zelfs deel 3 daarvan is nog een topfilm vergeleken met dit gedrocht http://67.media.tumblr.com/9da6ef934bdc332353a750834e2132f0/tumblr_mlh5itpEM41rl52wjo2_500.gif
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik zou willen dat dit waar was Heeft niets met waar of niet waar te maken. Punt is dat ik de dino's in de eerste films veel realistischer vond aandoen, en veel minder alsof ze zo zijn weggelopen uit een videogame. En ja, bij nader inzien zijn JP 3 en deze film ongeveer net zo kut, maar op een andere manier. Daarnaast is nostalgie ook als een roze bril natuurlijk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Punt is dat ik de dino's in de eerste films veel realistischer vond aandoen, en veel minder alsof ze zo zijn weggelopen uit een videogame. Voorbeeldje van echt veranderde dino's dan? De raptors zijn wat robuuster geworden maar voor de rest weet ik het niet echt. Die vliegende met 'T-Rex hoofdjes' moesten overigens dit voorstellen: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/41/Dimorphodon_reconstruction_Seeley_1901.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik bedoel is dat ze er hier overduidelijk uitzagen als CGI-creaties, terwijl dat bij de eerder films veel minder zo leek. Waarschijnlijk deels omdat daar meer praktische effecten en animatronics gebruikt werden en hier alles puur CGI is, en dat vind ik er gewoon al snel kut uitzien. Je ziet gewoon dat die dino's er niet echt zijn, hoe ze eruitzien en bewegen klopt gewoon niet helemaal, het is te gelikt. Dit had ik bij de eerdere films helemaal niet. En aha, die grote kop ziet er nog steeds vreemd uit, maar toch wel heel wat minder bizar dan dit: http://cdn2-www.comingsoon.net/assets/uploads/2015/05/dimorphodon.jpg
Link naar reactie
Delen op andere sites

>en dat vind ik er gewoon al snel kut uitzien Ik ook. Moet wel zeggen dat het in de bioscoop een stuk draaglijker was. Met name de scene waarin de Indominus onder de auto ruikt waar Owen onder schuilt zag er toen vrij echt uit, maar ik zie ook liever praktische effecten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...