Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Heh, ik vond het een geweldige film maar dat gemis aan avontuur dat deel ik wel. Ik denk dat het komt doordat het zich grotendeels afspeelt in de ruimte / op schepen de eerste 70% van de film ofzo, maar ik miste dat gevoel uit de OT en TFA dat ze echt een reis maken en op avontuur gaan. De humor was niet altijd aanwezig op de gepaste momenten maar ik heb er goed mee gelachen :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus nog maar eens Star Wars: The Last Jedi. Nu ik me niet aan alle verhaalkeuzes hoefde te storen omdat ik wist wat er ging komen, heb ik veel meer van de film kunnen genieten. Vooral de zaal (en 3D) maakt het audio/visueel een veel prettigere ervaring. Nog steeds vind ik mary poppins leia en dat joch met zijn bezem op het einde wel wat kut. Vind deze film toch best wel dikke prima. Raad dan ook iedereen aan om em nog eens te kijken als je em slecht vond.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...