Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Tenet - 7.8/10 - Het verhaal gaat heel diep. Ik hou van brainbreakers, maar bij deze film liep ik toch lichtelijk geïrriteerd de bioscoop zaal uit. Met mijn slechte concentratie begreep ik er namelijk minder van dan ik wenste. Mijn "medekijkers" hadden dingen gezien die ik niet had gezien en vice versa. Ik denk dat dit een film is die je een paar keer overnieuw moet kijken, om volledig te begrijpen en alle punten aan elkaar te kunnen knopen. Of het ligt gewoon aan mij..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spider-Man: Into The Spider-verse. De animatie is werkelijk schitterend. Maar waar je zou verwachten dat dit een dekmantel is voor mindere kwaliteit is niets minder waar. Deze film werkt op alle vlaken. Hype voor de Miles Morales game! De Marathon. Een Nederlandse talige film met een beetje lef. Heerlijk hoe deze de Rotterdamse cultuur zo echt in beeld brengt. Zo krijg je ze in NL helaas niet vaak voorgeschoteld. Doe eens gek, beide 5 sterren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Night Before, kerstaftreksel van The Hangover, maar Mrs Rock wilde graag in de kerststemming komen. Toevalligerwijs meerdere referenties naar The Rock in deze film, dat maakt dat hij een 7- voor vermaak krijgt. De pijpbeurt daarna van Mrs Rock was zeker een 8,5 waard, ze werd kennelijk behoorlijk opgewonden van alle keren dat men de The Rock ter sprake brachten, dat ze na afloop spontaan The Great Ones Great One uit zijn broek toverde. IF YOU SMEEEEEEEELLLLL, WHAT THE ROCK.... IS..... COMING!!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beasts of No Nation Indrukwekkend vormgegeven voor het kleine budget dat ze hadden en het acteerwerk is goed, maar de boog van het verhaal was mij zowel te groot als te voor de hand liggend om echt indruk te maken en het einde herkauwt nogal de allang goed uitgelichte thema's. Een straffe zit is het zeker niet, maar hier had meer in gezeten. Cijfer: 7,3 Bob Dylan and the Rolling Thunder Revue Een bevrijdende concert-documentaire die teruggrijpt op de jaren '70 alsof het toen gemaakt is. Experimenteel qua vorm, altijd levendig en met een fascinerend hoofdpersonage als het oog van de storm: dit ademt Dylan en Scorsese. Cijfer: 8,9
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring Een monnik samen met ik denk zijn zoon, wonen op 1 van de mooiste locatie ter wereld en ontvangen mensen die wat uitgevreten hebben in het leven om daar naar persoonlijke rust te zoeken. Tegelijkertijd zie je door de tijd ook het leven van beide heren veranderen en komt dit richting het einde allemaal prachtig samen. Klinkt als een zweverige film maar dit is echt een klapstuk, er zitten shots in waarbij je kaak op de grond valt en het acteerwerk is echt heel goed. Kan in de boeken deze
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...