Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Outside the Wire. Simpele actiefilm die te hard inzet op het ene thema (VS als onwelkome indringer) en het andere thema vergeet (AI). De twee leads waren wel best prima. Hamilton. Misschien lette ik niet altijd even goed op, maar het verhaal vond ik niet altijd even goed te volgen. De cast en de muziek daarentegen zijn wel zeker het kijken waard.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The King of Comedy Wellicht 1 van de beste rollen die ik heb gezien van Robert de Niro als Rupert Pompkin, Putkin, Potkin, Pupkin. Een komiek met nogal narcistische trekjes, en wellicht een persoonlijkheidstoornis blijft een tv persoonlijkheid stalken net zo lang tot hij hem een kans geeft. Todd Phillips heeft goed opgelet. 8/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Canoa: A Shameful Memory Een groepje studenten wil een vulkaan gaan beklimmen bij het kleine bergdorpje San Miguel Canoa maar eenmaal daar aangekomen worden ze door de lokale bevolking aangezien als plunderaars en communisten en kan de heksenjacht beginnen. Niet al te sterk geacteerd door iedereen maar de spanning is om te snijden en het is een waargebeurd verhaaltje, altijd gezellig. 7/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Saint Maud. Taxi Driver achtig plot maar dan met een vleugje psychologische/religieuze thriller en een angstaanjagende finale. Mijn god. Liefhebbers van Ari Aster en Robert Eggers mogen een nieuwe naam noteren: Rose Glass. 4 1/4 sterren. Ook nog maar gelijk Joker een keer aangezet. First Reformed was de betere Taxi Driver remake van de 10s, maar allemachtig: wat een geniale soundtrack!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...