Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Judas and the Black Messiah. Er ontbreekt een beetje een spanningsboog en O'Neill komt iets te sympatiek over, maar toch leveren Stanfield en Kaluuya werk dat het kijken waard is. American Gangster. Duurt even om op gang te komen en komt wat spontaan tot einde, maar alles daar tussenin is toch zeer vermakelijk (behalve dat scheiding subplot).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Pixote Hartverscheurend verhaal over een 10 jarige jongetje die opgroeit in een jeugd gevangenis in Brazilie en eigenlijk nooit een kans in zijn leven heeft gehad, en die hij door zijn omgeving ook niet meer gaat krijgen. Een soort City of God maar dan een stuk realistischer en rauwer. Wat het wellicht nog ellendiger maakt is dat deze jongen 6 jaar later dood is geschoten op straat, eigenlijk een biopic dus. 9/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Terminator Dark Fate Als je de plotgaten en andere onlogica voor lief neemt dan is dit deel niet eens zo heel slecht. Doorgaans heb ik daar grote moeite mee maar deze keer wat minder. De reünie tussen Arnie, Cameron en Hamilton is duidelijk wat de vorige delen miste en Tim Miller levert een paar scenes die daadwerkelijk even doen terugdenken aan deel 1 en 2. Ik geef deze een 6.8!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Prince of Egypt https://giffiles.alphacoders.com/164/164909.gif Deze twee keer gezien vorige week, wat een pareltje. Volgens mij niet erg bekend bij het grote publiek maar is met gemak één van de beste geanimeerde films dit ik heb gezien. De muziek, de cast, de grootsheid, de fantastische animatie. Gaat dat zien, nog een paar daagjes op Netflix volgens mij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Minari. Fijn, prettig, hardverwarmend! 4.5 sterren. L'immortale. Leuke extra voor de Gomorrah liefhebber. 3 1/2 sterren. Leon: The Professional. Iconische stijl en acteerwerk. 4 sterren. Card Board Gangsters. Low budget gangster film over een stel straat schoffies in Dublin. 3 sterren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...