Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

News of the World. Het verhaal is niet heel bijzonder en laat soms nog wat de wensen over, maar Tom Hanks levert wederom weer geweldig werk. The Godfather trilogie. Maakt een kleine domper in deel 3, maar het blijft van begin tot einde ongelooflijk sterk. Kijkt soms meer als een tv serie, en dan een hele goede.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock heeft gisteren in zijn geïmproviseerde drive in bioscoop in de auto Burden gekeken. The Rock had er meer van gehoopt, niet verwacht gezien de IMDB score. Had meer kunnen zijn met een dergelijk verhaal. Toch krijgt het momenteel een mager 6je van The Rock, maar dat is meer omdat de corona verveling zo gruwelijk toe is geslagen met gesloten bioscopen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Illegale kalibratie ingesteld of als een schaap de fabriekskalibratie?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit moet eigenlijk geen quote zijn maar een vraag. Steve immers ging altijd prat op zijn 'illegale' kalibratie.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

After Hours Leuk avondje uit, wederom een klein meesterwerkje van Scorsese 8/10 Riki-Oh: The Story of Ricky Ik kende de anime niet maar deze live action versie is een behoorlijke achtbaanrit! Bizar, grappig, vol met gore, kon er eigenlijk met m'n pet niet bij maar nadenken is dan ook niet nodig bij deze film, gwn genieten. 8/10
Link naar reactie
Delen op andere sites

Elle. Best een hele aparte van Paul Verhoeven. Aan de ene kant denk ik: ja! Aan de andere kant denk ik: wtf nee.. Nou in ieder geval interessant. 3 1/2 sterren. Come True. Een scifi horror met inspiratie van Cronenburg en andere 80s films. Lijkt voor mij op het lijf geschreven, maar de te dunne thematiek en verwarrende verhaal zorgde dat het mij toch niet echt wist te boeien. 2 1/2 sterren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...