Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Thor: The Dark World. Opzich een leuke film. De actie is vermakelijk, en de humor veel voorkomend en flauw. Jammer dat het verhaal wat magertjes was, en de bad guy echt de meest oninteressante bad guys in de geschiedenis van superherofilms is. Daarnaast erg jammer dat ik het idee had, dat dit een vervolg was, op veel films die niet bestaan. Dit zullen wel de stripboeken zijn. Hierdoor was op het begin veel te veel uitleg over het verleden. Loki is echt de bom, maar die zit dan weer voor een veel te klein gedeelte in de film... Leuke effects, flauwe humor, en toffe actie, maar meer niet, maar nog steeds geeft de film, en vooral het einde, mij erg honger naar deel 3.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bad Grandpa. Erg grappige film van Johnny Knoxville. Mischien wel de leukste prank film die ik heb gezien, en origineel dat er een verhaal door heen zit. The Counselor. Enorme tegenvaller, met zo´n schrijver en cast, leg je automatisch de lat hoog. Dat er dan een ongelooflijk saai film uit komt, met een script dat leuk geschreven is, maar ongelooflijk vaag is, en voor je gevoel nergens over gaat. Acteer prestaties waren zeker goed, behalve dat Diaz zwaar overact. Absoluut geen aanrader. Carrie. Leuke remake, die exact hetzelfde is als het origineel. Film deed niet veel verkeerd, maar er is gewoon totaal geen rede voor de remake. Over de casting had ik vooraf wat twijfels, maar dat heeft zeer goed uitgepakt, en het einde was toch echt extreem vet gedaan!
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Counselor Zeer vreemde film. Alle dialogen zijn verpakt in dreigementen, het geweld is kil en klinisch, het tempo ligt ontzettend laag en één seksscène zal je verbijsterd achter laten. Zelfs na twee dagen filosoferen weet ik niet zo goed wat ik hiervan moet vinden, maar ik kan het amper een aanrader noemen. Cijfer: 5,8
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...