Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Fright Night remake, ben echt een fan van de originele 2 delen en vroeg me ook echt af wat dit voor remake zou worden, aangezien de meeste remakes toch mwah zijn. Deze film is echter echt geweldig, kheb geen enkel moment gehad dat ik me stoorde aan de characters of hun keuzes, wat ik bij talloze andere films alleen maar heb. Het verhaal begint meteen goed met actie en we hoeven niet een uur lang naar verhaal en character verdieping te kijken en luisteren. Zo moet elke film zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Indie Game: The Movie Interessant concept dat op zorgvuldige wijze naar het scherm is gebracht, maar toch weinig nieuws vertelt. Moeten wij als publiek ons echt verbazen over het feit dat deze indie-ontwikkelaars introverte nerds zijn? Volgens mij niet. Toch is het een interessante studie over hoe ver mensen bereid zijn te gaan om hun droom waar te laten komen en bovendien is het geheel mooi in beeld gebracht. Cijfer: 7,2 The Ides of March Een uitmuntende cast en een zelfverzekerde regie weten het toch wat slappe script te doen vergeten. Evenals Indie Game: The Movie vertelt The Ides of March weinig nieuws en zijn de dialogen niet pakkend genoeg in vergelijking tot vergelijkbare films en series als The West Wing en Good Night and Good Luck (nota bene ook een film van George Clooney). Toch, het geheel is mooi verpakt en goed geacteerd. Cijfer: 7,4
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Mortal Instruments: City of Bones en Percy Jackson: Sea of Monsters. Beiden hebben een te lange titel, beiden hebben er wel een stel knappe meiden in, beiden gaan over niet-bestaande shit, beiden moeten het van hun CGI hebben en beiden zijn eigenlijk niet al te interessant. Beiden een 5/10.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...