Ga naar inhoud

Welke film heb je het laatst gezien?


Maniak

Aanbevolen berichten

Homefront. Statham is weer typisch Statham. Echter naast zijn actieheld, speelt hij dit keer ook vader, en leest hij gedichtjes voor aan z'n kindje. Een iets wat ongemakkelijk contrast. De Oneliners waren weer erg cheesy, en de poging tot, en nadruk op, emotionele diepgang werd op zo'n manier gebracht dat het neuteloos aanviel. De actie scenes die uit het niets uit het luchtige ontstonden waren wel bruut, en gruwelijk. Dit zorgde, mede door het, onoriginele, en volledig uitstippelbare, maar wel voldoende vermakelijk plot, toch tot een film die aardig weg keek. Leuk om een avond mee te vullen, maar dit zou ik dan niet doen als je iets tegen andere films van Statham hebt, en je er geld voor moet neerleggen. Meer eentje voor op tv.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Wolverine. Hugh laat zich weer van zijn goede kant zien met een rol als deze en zet hem uitstekend neer. Jammer dat het verhaal deze keer niet erg boeiend is om te volgen en er veel te weinig actie in zit. Ik moet zeggen dat ik X-men Origins veel beter vond. Er zat wel een leuke teaser voor de aankomende film tussen de credits. 7,2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...