Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 maart 2023 Delen Geplaatst: 27 maart 2023 Een topic om de stikstofdampen van je verbale diarree met anderen te delen. 3 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 27 maart 2023 Delen Geplaatst: 27 maart 2023 Boeren kuttitel. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 27 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2023 Ik had niks anders verwacht van de grachtengordel-elite hier op het forum. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 maart 2023 Delen Geplaatst: 27 maart 2023 Caroline laat je tieten zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 maart 2023 Delen Geplaatst: 27 maart 2023 Uiers* 1 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 maart 2023 Delen Geplaatst: 27 maart 2023 Over diarree gesproken, iemand ooit nog wat vernomen van Leroy? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 27 maart 2023 Delen Geplaatst: 27 maart 2023 gefeliciteerd arend jan 1 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 27 maart 2023 Delen Geplaatst: 27 maart 2023 Sommige zaken waren vroeger wel echt beter. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2023 11 uren geleden, Reb3nga zei: Sommige zaken waren vroeger wel echt beter. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Jongons en meisjes ik heb een baan gevonden. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 35 minuten geleden, roastednerd zei: Jongons en meisjes ik heb een baan gevonden. Lekker mon ami! Waar ga je werken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2023 1 uur terug, roastednerd zei: Jongons en meisjes ik heb een baan gevonden. Ik dacht dat je met je OnlyFans genoeg verdiende? 1 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 1 uur terug, 1UP zei: Lekker mon ami! Waar ga je werken? Ik ga aan de slag bij een baggermaatschappij als R&D engineer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Gaaf! Welkom bij team loonslaaf. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2023 (aangepast) Vandaag brand ik trouwens een kaarsje voor ons aller Nextgen. Zijn favoriete complottheorist Micha Kat staat namelijk voor de rechter. 28 maart 2023 aangepast door Avant-La-Lettre 2 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 1 uur geleden, Avant-La-Lettre zei: Ik dacht dat je met je OnlyFans genoeg verdiende? Helaas is de markt voor mannenvoeten maar beperkt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 maart 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Kut om te horen man. Ik vind het in ieder geval wel geil!!! Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 Gefeliciteerd Roastednerd! De engineer was ook altijd mijn favoriet in TF2. 5 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 28 maart 2023 Delen Geplaatst: 28 maart 2023 3 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Kut om te horen man. Ik vind het in ieder geval wel geil!!! Hi ? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 29 maart 2023 Delen Geplaatst: 29 maart 2023 Gefeliciteerd. Nerd. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 29 maart 2023 Delen Geplaatst: 29 maart 2023 Wat is de overeenkomst tussen een priester en iemand met griep? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 29 maart 2023 Delen Geplaatst: 29 maart 2023 vertel het mij Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 maart 2023 Delen Geplaatst: 30 maart 2023 Liggen beide met een snotneus in bed Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 31 maart 2023 Delen Geplaatst: 31 maart 2023 Soms dan denk ik een heel grappige comment te plaatsen en dan krijg ik 0 likes om vervolgens 4 likes te krijgen op een niet grappige kutcomment zoals hierboven. Ik snap jullie niet.. 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 31 maart 2023 Delen Geplaatst: 31 maart 2023 Gefeliciteerd! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.