Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 april Auteur Delen Geplaatst: 21 april Op 4-4-2024 om 15:23, DunneDraak zei: Ik heb Doornroosje haar tieten gezien Met of zonder vergrootglas? Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 25 april Delen Geplaatst: 25 april Eej, The Rock vraagt zich wat af… Hoe is het met jullie dan fijne vrinde?! Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 29 april Delen Geplaatst: 29 april Intussen op inside.gamer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 4 mei Delen Geplaatst: 4 mei Ging lekker daar bij Roda hè Avant 😂 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 10 mei Delen Geplaatst: 10 mei Europapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapapa Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 16 mei Delen Geplaatst: 16 mei Op 19-6-2023 om 01:27, Arendjan zei: Overigens was ik in de veronderstelling dat Jort zijn leven had gebeterd nu hij niet meer op pu.nl post, maar zag hem vorige week ruzie maken met een stel boomers op Facebook onder een of ander dom artikel over reizen. Wat leuk dat er hier nog over mij geroddeld wordt. Bovenstaande anecdote is wel uit Arendjaap zijn dikke duim gezogen, ik ben namelijk al jaren niet meer actief op Facebook, behalve om gebruik te kunnen maken van enkele handige groepen. Daarnaast heb ik AJ (spijtig genoeg) ook nooit aan mijn collectie FB-vrinden mogen toevoegen. Gelukkig zijn we wel intiem op OnlyFans. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 16 mei Delen Geplaatst: 16 mei (aangepast) Het lijkt hier doodser dan ooit, maar ik ben al verbaasd dat er überhaupt nog tekenen van leven zijn. Ik had ook absoluut niet verwacht dat Erik een van de nog actieve leden zou zijn. 16 mei aangepast door Saeglopur Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 18 mei Delen Geplaatst: 18 mei Neem aan dat de meeste gastboekgebruikers zijn overleden aan een gebroken hart door de magere status alhier, of door een hartaanval tijdens hun wekelijkse parenclubsessie met de buurman en vrinden? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 20 mei Delen Geplaatst: 20 mei Op 4-5-2024 om 19:17, TheRock zei: Ging lekker daar bij Roda hè Avant 😂 Roda JC is een geschenk dat blijft geven. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 mei Auteur Delen Geplaatst: 21 mei Op 16-5-2024 om 09:59, Saeglopur zei: Het lijkt hier doodser dan ooit, maar ik ben al verbaasd dat er überhaupt nog tekenen van leven zijn. Ik had ook absoluut niet verwacht dat Erik een van de nog actieve leden zou zijn. Eens een loser altijd een loser. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 mei Auteur Delen Geplaatst: 21 mei Op 4-5-2024 om 18:17, TheRock zei: Ging lekker daar bij Roda hè Avant 😂 Geen commentaar. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 mei Auteur Delen Geplaatst: 21 mei Op 20-5-2024 om 12:56, Reb3nga zei: Roda JC is een geschenk dat blijft geven. Géén commentaar. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 28 mei Delen Geplaatst: 28 mei Haha was weer even leuk. Tot volgend jaar! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 6 juni Delen Geplaatst: 6 juni Allemaal de poll even invullen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 9 juni Delen Geplaatst: 9 juni Haalt Roda eerder de eredivisie of wij een nieuw CdAB? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoggyStyle Geplaatst: 30 juni Delen Geplaatst: 30 juni Wat is up met de fp? Funcioneert voor geen hol meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli 13 uren geleden, DoggyStyle zei: Wat is up met de fp? Funcioneert voor geen hol meer Welke dingen loop je tegenaan? - Het random tonen van oude content zou nu opgelost moeten zijn - notificaties van comments is bekend Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoggyStyle Geplaatst: 1 juli Delen Geplaatst: 1 juli 1 uur terug, MartinVerschoor zei: Welke dingen loop je tegenaan? - Het random tonen van oude content zou nu opgelost moeten zijn - notificaties van comments is bekend Er kunnen geen nieuwe accounts worden aangemaakt bijvoorbeeld. Ik weet mijn oude wachtwoord niet meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pfattree Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli (aangepast) Op 1-7-2024 om 10:21, MartinVerschoor zei: Welke dingen loop je tegenaan? - Het random tonen van oude content zou nu opgelost moeten zijn - notificaties van comments is bekend Ik kan niet meer inloggen op de fp. Ik krijg al zeker een week het bericht dat ik het een volgende keer nog eens moet proberen. Het random tonen van oude content is niet opgelost. Ik ga ervanuit dat er vandaag nog iets nieuws is uitgekomen, ik zie echter het volgende als laatste: Bovenaan de website zie ik een bericht staan met info uit de nachtwacht 2 juli. Als ik daarop klik kom ik op de volgende pagina: 2 juli aangepast door pfattree Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
knipknap Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli Exact het zelfde probleem😪 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 2 juli Delen Geplaatst: 2 juli We moeten gewoon teruggaan naar de oude site. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DoggyStyle Geplaatst: 3 juli Delen Geplaatst: 3 juli Op 1-7-2024 om 10:21, MartinVerschoor zei: Welke dingen loop je tegenaan? - Het random tonen van oude content zou nu opgelost moeten zijn - notificaties van comments is bekend Geef je nog een antwoord/update, of….? Op 1-7-2024 om 11:28, DoggyStyle zei: Er kunnen geen nieuwe accounts worden aangemaakt bijvoorbeeld. Ik weet mijn oude wachtwoord niet meer. … Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MartinVerschoor Geplaatst: 3 juli Delen Geplaatst: 3 juli 5 uren geleden, DoggyStyle zei: Geef je nog een antwoord/update, of….? … Ja, heb het doorgegeven en wordt gefixed. Via de 'wachtwoord vergeten'-knop kan je een nieuw WW aanmaken, voor wanneer je de oude bent vergeten. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
pfattree Geplaatst: 4 juli Delen Geplaatst: 4 juli 21 uren geleden, MartinVerschoor zei: Ja, heb het doorgegeven en wordt gefixed. Via de 'wachtwoord vergeten'-knop kan je een nieuw WW aanmaken, voor wanneer je de oude bent vergeten. En dat ik niet kan inloggen? Je kan mij niet wijs maken dat zulke dingen zo tergend lang moeten duren. Of staat jullie website onderaan de lijst bij de developers? 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Labbers Geplaatst: 5 juli Delen Geplaatst: 5 juli Na de zomer! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.