Ga naar inhoud

CdAB 155 [CLV] Sweet Caroline's Endemische-Emissie-Emporium


Avant-La-Lettre

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Avant-La-Lettre zei:

Ik ben een ietwat last-minute vakantie naar Japan aan het regelen. Heeft iemand aanraders van dingen die je gezien moet hebben in een week of 2 tijd. Omdat de opwarming van de aarde me erg aan het hart gaat zal ik sec met de trein reizen in Japan.

Als je het echt goed voor had met het klimaat was je met de trein op vakantie gegaan ipv zo'n smerig vliegtuig. Smerige klimaatterrorist

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik ben een ietwat last-minute vakantie naar Japan aan het regelen. Heeft iemand aanraders van dingen die je gezien moet hebben in een week of 2 tijd. Omdat de opwarming van de aarde me erg aan het hart gaat zal ik sec met de trein reizen in Japan.

Zo'n automaat voor gebruikt ondergoed.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-8-2023 om 15:54, Avant-La-Lettre zei:

Ik ben een ietwat last-minute vakantie naar Japan aan het regelen. Heeft iemand aanraders van dingen die je gezien moet hebben in een week of 2 tijd. Omdat de opwarming van de aarde me erg aan het hart gaat zal ik sec met de trein reizen in Japan.

 

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat als er in het gehele universum waarin wij wonen, eigenlijk maar sprake is van één enkel bewustzijn?

Ik kan alleen maar voor mijzelf denken, wat een ander denkt, zal ik nooit te weten komen. Alleen hetgeen in mijn hoofd kan ik toetsen en als waar aannemen.

In dit leven in ieder geval; straks, over ongeveer 67 jaar ga ik een keertje dood, want dan ben ik 100, dan dooft mijn vlammetje. 

Maar wat als "niets zijn" helemaal niet mogelijk is? Op een dag, toen ik jong was, leken mijn ogen gewoon een keertje open te gaan (dit vergelijk ik eigenlijk met dat ik eindelijk zelf bewust werd, ik besefte dat, de jongen die mijn moeder en vader altijd riepen en die zij de geweldige naam Kevin hebben gegeven, dat ik dat was). Daarvoor heb ik geen enkele herinnering. 

Straks dooft dus mijn vlammetje en, er even van uit gaan dat er maar één bewustzijn is, ik dus gewoon weer wakker wordt als een compleet iemand anders? ?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Dwaaskaas zei:

Wat als er in het gehele universum waarin wij wonen, eigenlijk maar sprake is van één enkel bewustzijn?

Ik kan alleen maar voor mijzelf denken, wat een ander denkt, zal ik nooit te weten komen. Alleen hetgeen in mijn hoofd kan ik toetsen en als waar aannemen.

In dit leven in ieder geval; straks, over ongeveer 67 jaar ga ik een keertje dood, want dan ben ik 100, dan dooft mijn vlammetje. 

Maar wat als "niets zijn" helemaal niet mogelijk is? Op een dag, toen ik jong was, leken mijn ogen gewoon een keertje open te gaan (dit vergelijk ik eigenlijk met dat ik eindelijk zelf bewust werd, ik besefte dat, de jongen die mijn moeder en vader altijd riepen en die zij de geweldige naam Kevin hebben gegeven, dat ik dat was). Daarvoor heb ik geen enkele herinnering. 

Straks dooft dus mijn vlammetje en, er even van uit gaan dat er maar één bewustzijn is, ik dus gewoon weer wakker wordt als een compleet iemand anders? ?

 

 

http://www.galactanet.com/oneoff/theegg_mod.html

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Dwaaskaas zei:

Wat als er in het gehele universum waarin wij wonen, eigenlijk maar sprake is van één enkel bewustzijn?

Ik kan alleen maar voor mijzelf denken, wat een ander denkt, zal ik nooit te weten komen. Alleen hetgeen in mijn hoofd kan ik toetsen en als waar aannemen.

In dit leven in ieder geval; straks, over ongeveer 67 jaar ga ik een keertje dood, want dan ben ik 100, dan dooft mijn vlammetje. 

Maar wat als "niets zijn" helemaal niet mogelijk is? Op een dag, toen ik jong was, leken mijn ogen gewoon een keertje open te gaan (dit vergelijk ik eigenlijk met dat ik eindelijk zelf bewust werd, ik besefte dat, de jongen die mijn moeder en vader altijd riepen en die zij de geweldige naam Kevin hebben gegeven, dat ik dat was). Daarvoor heb ik geen enkele herinnering. 

Straks dooft dus mijn vlammetje en, er even van uit gaan dat er maar één bewustzijn is, ik dus gewoon weer wakker wordt als een compleet iemand anders? ?

 

 

Ja dit vroeg ik mij ook altijd af toen ik 6 was.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan Arend Jan mij ook wel even verlichten over rente, een begrip waar ik ook weinig van begrijp want stel: 

We belanden op een onbewoond eiland, uitermate gezellig uiteraard, maar om de een of andere bijzondere reden wil Arend Jan 100 euro van mij lenen. Ik zeg, dat is geen probleem, dat had ik toevallig in mijn broekzak maar ik wil er wel graag 6% rente over. 

Maar aangezien we op een onbewoond eiland zitten, waar ga je die 6 euro vandaan halen?

is rente dan eigenlijk niet veel meer dan geld wat helemaal niet bestaat? Stel nu dat ik de gehele geldberg uitleen en 6% rente vraag, waar halen we dat dan vandaan?

aangepast door Dwaaskaas
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2023 om 15:50, roastednerd zei:

Zo'n automaat voor gebruikt ondergoed.

Goed idee, maar ik weet niet of mijn nogal feministische vriendin daar erg vrolijk van gaat worden :')

Op 1-9-2023 om 18:02, Wallie zei:

 

Dit staat al jarenlang op mijn bucketlist. Het verbaast me dat die toko nog steeds open is. Ze hebben zelfs een nieuwe attractie toegevoegd van de watersnoodramp een watergod die de hele attractie onder water zet!

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Dwaaskaas zei:

is rente dan eigenlijk niet veel meer dan geld wat helemaal niet bestaat? Stel nu dat ik de gehele geldberg uitleen en 6% rente vraag, waar halen we dat dan vandaan?

Geld is tot op zekere hoogte fictief en de totale hoeveelheid geld in de economie fluctueert. Zie: https://tradingeconomics.com/euro-area/money-supply-m3

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu bezig in Karakter van Bordewijk, maar soms heb ik het gevoel dat ik erg uhuriaanse zinnen lees. Misschien is de stijl achter de tekst dus wel te stelen. 

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...