DunneDraak Geplaatst: 8 juni Delen Geplaatst: 8 juni 1 uur terug, roastednerd zei: Ik word er extra opgewonden van als andere professionals toekijken hoe ik dunnedraak pijp. Hoezo quote jij mij op iets wat ik niet gezegd heb Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 8 juni Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 4 uren geleden, roastednerd zei: mezelf pijp De droom van iedere man! Vertel ons, wat is je geheim? 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 juni Delen Geplaatst: 8 juni (aangepast) 5 uren geleden, DunneDraak zei: Ik word er extra opgewonden van als andere professionals toekijken hoe ik roastednerd pijp. 8 juni aangepast door roastednerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 juni Delen Geplaatst: 8 juni 2 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: De droom van iedere man! Vertel ons, wat is je geheim? elke dag stretchen, een grote lul hebben en een rib verwijderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 juni Delen Geplaatst: 8 juni 1 uur geleden, roastednerd zei: elke dag stretchen, een grote lul hebben en een rib verwijderen. Moet je aan alle criteria voldoen? Anders wordt het lastig denk ik Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 8 juni Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 3 uren geleden, roastednerd zei: elke dag stretchen, een grote lul hebben en een rib verwijderen. In dat geval verwijder ik gewoon twee ribben 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 juni Delen Geplaatst: 8 juni Je hebt een vriendin toch? Dan heb je al één rib minder 1 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 9 juni Auteur Delen Geplaatst: 9 juni En de noodzaak om seksueel zelfredzaam te zijn want na 7 jaar samen is de slaapkamer een soort kerkhof. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 9 juni Delen Geplaatst: 9 juni 5 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: En de noodzaak om seksueel zelfredzaam te zijn want na 7 jaar samen is de slaapkamer een soort kerkhof. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 10 juni Delen Geplaatst: 10 juni Op 8-6-2023 om 18:30, Avant-La-Lettre zei: In dat geval verwijder ik gewoon twee ribben En ribbed for her pleasure dan? Gaat erg de verkeerde kant op zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 11 juni Delen Geplaatst: 11 juni Als je na de operatie ribben over hebt kan je die voor een best bedrag op interwebs verkopen. Ze hebben hele winkels daarvoor opgezet zag ik op thuisbezorgd. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 juni Delen Geplaatst: 11 juni https://www.gelderlander.nl/home/agent-waarschuwt-om-niet-naakt-te-lopen-en-te-masturberen-opgewonden-van-de-zon-blijf-thuis~a14fc1b6/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Voordat ik Jas weer masturberend door de stad zie banjeren even dit artikel lezen aub. 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 juni Delen Geplaatst: 11 juni Op 9-6-2023 om 12:36, Avant-La-Lettre zei: En de noodzaak om seksueel zelfredzaam te zijn want na 7 jaar samen is de slaapkamer een soort kerkhof. Klinkt alsof het tijd is voor een affaire! Met jouw kop en lengte (1.65m) moet het toch geen enkele moeite zijn om dat voor elkaar te krijgen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 11 juni Delen Geplaatst: 11 juni Waar kun je trouwens solliciteren voor moderator? Ik drink al met moderatie, dus ik ben er helemaal klaar voor. Tevens heb ik stabiele wifi en voldoende afgunst voor de gebruikers alhier. Wacht, even mijn sollicitatiebrief erbij zoeken... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 11 juni Delen Geplaatst: 11 juni Ik hoor graag van de betreffende leidinggevende wanneer ik kan beginnen. Sollicitatie moderator PU Joost.docx 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 juni Delen Geplaatst: 11 juni Dag Joost, Je mag je morgenochtend om half 9 melden bij het hek voor de redactie. Neem je wel je eigen schoffel mee. We hebben de subsidie al aangevraagd voor je. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 11 juni Auteur Delen Geplaatst: 11 juni 8 uren geleden, Arendjan zei: lengte (1.65m) Niet overdrijven, hij is maar 22cm. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 14 juni Delen Geplaatst: 14 juni Sinds gisteren ben ik ingenieur, dus posts aan mij gericht moeten beginnen met Weledelgestrenge heer ir. roastednerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 14 juni Delen Geplaatst: 14 juni Gefeliciteerd Heer ir. Nerd. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 14 juni Auteur Delen Geplaatst: 14 juni 6 uren geleden, roastednerd zei: Sinds gisteren ben ik ingenieur, dus posts aan mij gericht moeten beginnen met Weledelgestrenge heer ir. roastednerd. Hoe heet een ir die loopt op te scheppen? boastednerd 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 14 juni Delen Geplaatst: 14 juni 8 uren geleden, roastednerd zei: heer ir. roastednerd. Ik dacht dat jullie allemaal vrouwen waren? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
J'run Geplaatst: 14 juni Delen Geplaatst: 14 juni Ik snap dat de hoeveelheid testosteron van een Leroydogg ons op vrouwen liet lijken, maar hij is al enkele CdAB’s geleden vertrokken he. Hier een foto van een katana om mijn mannelijkheid te bewijzen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 14 juni Delen Geplaatst: 14 juni Is dat niet de katana die Leroy boven zijn bank had hangen? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 14 juni Delen Geplaatst: 14 juni Gefeliciteerd! Ga je nu voor een of ander baggerberoep? 1 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 15 juni Delen Geplaatst: 15 juni sterf! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.