Ga naar inhoud

CdAB 155 [CLV] Sweet Caroline's Endemische-Emissie-Emporium


Avant-La-Lettre

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Arendjan zei:

https://www.ad.nl/buitenland/hittegolf-in-italie-kan-europees-record-verbreken-temperaturen-lopen-op-tot-48-graden~a60d7c06/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

 

Alle Nederlandse vrouwen zijn weer in Italië en de Italiaanse mannen hebben het er maar druk mee zie ik. Bellisimo.

Als dat nou in Frankrijk zou zijn, dan zou dat zweet tussen die behaarde oksels van die vrouwen daar verdampen en dus voor meer regen zorgen uiteindelijk, waardoor de aarde juist af zou koelen.

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-7-2023 om 17:27, DunneDraak zei:

Op wie gaan jullie de volgende verkiezingen stemmen? En waarom is het Jezus leeft?

Zal wel weer VVD worden. Tenzij Yesilgoz echt een hele nare anti-immigratie / anti-klimaat campagne gaat voeren. Dan misschien een proteststemmetje op D66 ofzo.

Wat een prachtige avatar trouwens. Ik denk dat ik die vanavond voor het slapengaan nog even ga bekijken ?

aangepast door Avant-La-Lettre

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-7-2023 om 13:27, TheRock zei:

Als dat nou in Frankrijk zou zijn, dan zou dat zweet tussen die behaarde oksels van die vrouwen daar verdampen en dus voor meer regen zorgen uiteindelijk, waardoor de aarde juist af zou koelen.

Ben nu in Frankrijk en moet zeggen dat alle vooroordelen tot nu toe niet bevestigd worden. Behalve dat iedereen met een stokbrood over straat loopt, dat dan weer wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2023 om 15:26, Reb3nga zei:

Ben nu in Frankrijk en moet zeggen dat alle vooroordelen tot nu toe niet bevestigd worden. Behalve dat iedereen met een stokbrood over straat loopt, dat dan weer wel.

In Italië lopen de mannen vaak met een stokbrood in de broek. Ik heb mij laten vertellen dat Nederlandse vrouwen daarom in grote getalen die kant op gaan in de zomer.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-7-2023 om 15:26, Reb3nga zei:

Ben nu in Frankrijk en moet zeggen dat alle vooroordelen tot nu toe niet bevestigd worden. Behalve dat iedereen met een stokbrood over straat loopt, dat dan weer wel.

The Rock begroet vrouwen daar altijd vrolijk met Bonjour Kuthoer. Ze groeten altijd heel vriendelijk terug dan.

  • Haha 1

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, DunneDraak zei:

Ben nu een paar dagen in Limburg, ga zo via Duitsland verder naar het zuiden. Ben blij dat ik straks wat Duits mag aanhoren, manmanman wat hebben ze hier een collectief spraakgebrek 

Bespeur ik hier enige jaloezie van iemand die erachter is gekomen dat niemand voor zijn / haar plezier Drenthe bezoekt?

  • Haha 1

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Viel spass. Ik zit vast in het nogal regenachtige Oxford en heb op dit moment niet eens een vakantie op de planning staan ?

Niet zeuren, jij was pas nog in Hawaii.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-7-2023 om 12:19, Reb3nga zei:

Hoe zit jullie vakantie eruit dan?

Paar dagen Lake District en twee weken door Schotland karren.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...