TheRock Geplaatst: 11 juli 2023 Delen Geplaatst: 11 juli 2023 2 uren geleden, Arendjan zei: https://www.ad.nl/buitenland/hittegolf-in-italie-kan-europees-record-verbreken-temperaturen-lopen-op-tot-48-graden~a60d7c06/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F Alle Nederlandse vrouwen zijn weer in Italië en de Italiaanse mannen hebben het er maar druk mee zie ik. Bellisimo. Als dat nou in Frankrijk zou zijn, dan zou dat zweet tussen die behaarde oksels van die vrouwen daar verdampen en dus voor meer regen zorgen uiteindelijk, waardoor de aarde juist af zou koelen. Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 11 juli 2023 Delen Geplaatst: 11 juli 2023 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 13 juli 2023 Delen Geplaatst: 13 juli 2023 Op wie gaan jullie de volgende verkiezingen stemmen? En waarom is het Jezus leeft? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2023 Op 11-7-2023 om 14:17, Mindless zei: Het is jammer dat peukmans niet op de VVD lijst staat want anders had hij mijn stem gehad. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2023 Maar even serieus. Als iedere halve gare met een youtubekanaal met 3000 abonnees een journalist is is EnzoKnol de belangrijkste journalist van ons land. Kom nou. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 18 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2023 (aangepast) Op 13-7-2023 om 17:27, DunneDraak zei: Op wie gaan jullie de volgende verkiezingen stemmen? En waarom is het Jezus leeft? Zal wel weer VVD worden. Tenzij Yesilgoz echt een hele nare anti-immigratie / anti-klimaat campagne gaat voeren. Dan misschien een proteststemmetje op D66 ofzo. Wat een prachtige avatar trouwens. Ik denk dat ik die vanavond voor het slapengaan nog even ga bekijken ? 18 juli 2023 aangepast door Avant-La-Lettre Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 juli 2023 Delen Geplaatst: 18 juli 2023 (aangepast) Speciaal voor de twijfelaars het korte programma: 18 juli 2023 aangepast door DunneDraak Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 18 juli 2023 Delen Geplaatst: 18 juli 2023 Ben het alleen niet eens met punt 18 eigenlijk Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 18 juli 2023 Delen Geplaatst: 18 juli 2023 Ik ben een man met een volwassen mensen salaris. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 19 juli 2023 Delen Geplaatst: 19 juli 2023 Fijn dat je nu ook de fiscus sponsort met de helft van je inkomen Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 24 juli 2023 Delen Geplaatst: 24 juli 2023 Op 18-7-2023 om 17:11, DunneDraak zei: Ben het alleen niet eens met punt 18 eigenlijk Welk deel? ? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 25 juli 2023 Delen Geplaatst: 25 juli 2023 Op 11-7-2023 om 13:27, TheRock zei: Als dat nou in Frankrijk zou zijn, dan zou dat zweet tussen die behaarde oksels van die vrouwen daar verdampen en dus voor meer regen zorgen uiteindelijk, waardoor de aarde juist af zou koelen. Ben nu in Frankrijk en moet zeggen dat alle vooroordelen tot nu toe niet bevestigd worden. Behalve dat iedereen met een stokbrood over straat loopt, dat dan weer wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 juli 2023 Delen Geplaatst: 27 juli 2023 Op 25-7-2023 om 15:26, Reb3nga zei: Ben nu in Frankrijk en moet zeggen dat alle vooroordelen tot nu toe niet bevestigd worden. Behalve dat iedereen met een stokbrood over straat loopt, dat dan weer wel. In Italië lopen de mannen vaak met een stokbrood in de broek. Ik heb mij laten vertellen dat Nederlandse vrouwen daarom in grote getalen die kant op gaan in de zomer. 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 28 juli 2023 Delen Geplaatst: 28 juli 2023 Op 25-7-2023 om 15:26, Reb3nga zei: Ben nu in Frankrijk en moet zeggen dat alle vooroordelen tot nu toe niet bevestigd worden. Behalve dat iedereen met een stokbrood over straat loopt, dat dan weer wel. The Rock begroet vrouwen daar altijd vrolijk met Bonjour Kuthoer. Ze groeten altijd heel vriendelijk terug dan. 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 28 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 28 juli 2023 7 uren geleden, TheRock zei: The Rock begroet vrouwen daar altijd vrolijk met Bonjour Kuthoer. Ze groeten altijd heel vriendelijk terug dan. Dat zit in de nationale aard. Fransen geven zich altijd over aan agressieve buitenlanders. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 29 juli 2023 Delen Geplaatst: 29 juli 2023 Hoe zit jullie vakantie eruit dan?? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 juli 2023 Delen Geplaatst: 31 juli 2023 (aangepast) Ben nu een paar dagen in Limburg, ga zo via Duitsland verder naar het zuiden. Ben blij dat ik straks wat Duits mag aanhoren, manmanman wat hebben ze hier een collectief spraakgebrek 31 juli 2023 aangepast door DunneDraak 1 1 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 31 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 31 juli 2023 3 uren geleden, DunneDraak zei: Ben nu een paar dagen in Limburg, ga zo via Duitsland verder naar het zuiden. Ben blij dat ik straks wat Duits mag aanhoren, manmanman wat hebben ze hier een collectief spraakgebrek Bespeur ik hier enige jaloezie van iemand die erachter is gekomen dat niemand voor zijn / haar plezier Drenthe bezoekt? 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 juli 2023 Delen Geplaatst: 31 juli 2023 Ik was er eigenlijk alleen voor f1 hoor Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 31 juli 2023 Delen Geplaatst: 31 juli 2023 10 uren geleden, DunneDraak zei: manmanman wat hebben ze hier een collectief spraakgebrek Dat moet dan wel echt zuid-Limburg zijn. Aka de Parel van de Mijnstreek ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 juli 2023 Delen Geplaatst: 31 juli 2023 33 minuten geleden, Reb3nga zei: Dat moet dan wel echt zuid-Limburg zijn. Aka de Parel van de Mijnstreek ? Klopt. Was in Valkenburg. Nu paar daagjes in Cochem. Om straks weer door te reizen naar Zwitserland Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 1 augustus 2023 Delen Geplaatst: 1 augustus 2023 Lekker de bergen in dus ? Geniet er van en laat ze smaken! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2023 Op 31-7-2023 om 18:11, DunneDraak zei: Klopt. Was in Valkenburg. Nu paar daagjes in Cochem. Om straks weer door te reizen naar Zwitserland Viel spass. Ik zit vast in het nogal regenachtige Oxford en heb op dit moment niet eens een vakantie op de planning staan ? Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 4 augustus 2023 Delen Geplaatst: 4 augustus 2023 19 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei: Viel spass. Ik zit vast in het nogal regenachtige Oxford en heb op dit moment niet eens een vakantie op de planning staan ? Niet zeuren, jij was pas nog in Hawaii. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 4 augustus 2023 Delen Geplaatst: 4 augustus 2023 Op 29-7-2023 om 12:19, Reb3nga zei: Hoe zit jullie vakantie eruit dan? Paar dagen Lake District en twee weken door Schotland karren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.