Ga naar inhoud

CdAB 155 [CLV] Sweet Caroline's Endemische-Emissie-Emporium


Avant-La-Lettre

Aanbevolen berichten

Vind je het gek dat het hier niet wil vlotten als alpha's zoals leroy een ban krijgen en we het moeten doen met figuren die zichzelf namen geven als ''rebenga'' ...

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Eventueel kunnen we iedere week iemand anders Leroy-corvee geven. Deze persoon is dan verantwoordelijk voor het plaatsen van een transfobe meme zonder tekst erbij, en moet minstens één dag in die week een dieet van rauwe biefstuk volgen.

Zal The Rock zich dan maar opofferen voor het groter goed?

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-8-2023 om 14:30, Avant-La-Lettre zei:

Eventueel kunnen we iedere week iemand anders Leroy-corvee geven. Deze persoon is dan verantwoordelijk voor het plaatsen van een transfobe meme zonder tekst erbij, en moet minstens één dag in die week een dieet van rauwe biefstuk volgen.

Ik ben nog in Italië dus ik begin wel. 

 

 

5mkhwa.jpg

  • Like 1

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

Het mooiste aan dat plaatje vind ik nog dat iemand zonder ironie de insta handle @AlphamaleSoul heeft :')

Ja maar is blijkbaar wel een parodie-account kom ik net achter. 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-8-2023 om 11:37, TheRock zei:

Wanneer is de uitvaart van het CdAB? Toch een mooi leven gehad.

Kwaliteit boven kwantiteit, als wát er gepost wordt nog maar van waarde is.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...