Avant-La-Lettre Geplaatst: 4 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2023 Je krijgt wel de echte britse ervaring met druilerig kutweer als je nu richting het lake district gaat. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 7 augustus 2023 Delen Geplaatst: 7 augustus 2023 Een gemiddelde kabinetsformatie gaat nog sneller dan dit CdAB Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 8 augustus 2023 Delen Geplaatst: 8 augustus 2023 Het wil niet echt meer vlotten he Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 augustus 2023 Delen Geplaatst: 9 augustus 2023 11 uren geleden, Reb3nga zei: Het wil niet echt meer vlotten he Doe er wat aan dan ''rebenga''... Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 augustus 2023 Delen Geplaatst: 9 augustus 2023 Vind je het gek dat het hier niet wil vlotten als alpha's zoals leroy een ban krijgen en we het moeten doen met figuren die zichzelf namen geven als ''rebenga'' ... Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 9 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2023 Eventueel kunnen we iedere week iemand anders Leroy-corvee geven. Deze persoon is dan verantwoordelijk voor het plaatsen van een transfobe meme zonder tekst erbij, en moet minstens één dag in die week een dieet van rauwe biefstuk volgen. 1 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 9 augustus 2023 Delen Geplaatst: 9 augustus 2023 11 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Eventueel kunnen we iedere week iemand anders Leroy-corvee geven. Deze persoon is dan verantwoordelijk voor het plaatsen van een transfobe meme zonder tekst erbij, en moet minstens één dag in die week een dieet van rauwe biefstuk volgen. Zal The Rock zich dan maar opofferen voor het groter goed? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 10 augustus 2023 Delen Geplaatst: 10 augustus 2023 Op 9-8-2023 om 10:34, Arendjan zei: Doe er wat aan dan ''rebenga''... Nee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 augustus 2023 Delen Geplaatst: 10 augustus 2023 Op 9-8-2023 om 14:30, Avant-La-Lettre zei: Eventueel kunnen we iedere week iemand anders Leroy-corvee geven. Deze persoon is dan verantwoordelijk voor het plaatsen van een transfobe meme zonder tekst erbij, en moet minstens één dag in die week een dieet van rauwe biefstuk volgen. Ik ben nog in Italië dus ik begin wel. 1 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 10 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2023 Het mooiste aan dat plaatje vind ik nog dat iemand zonder ironie de insta handle @AlphamaleSoul heeft :') Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 10 augustus 2023 Delen Geplaatst: 10 augustus 2023 4 uren geleden, Avant-La-Lettre zei: Het mooiste aan dat plaatje vind ik nog dat iemand zonder ironie de insta handle @AlphamaleSoul heeft :') Ja maar is blijkbaar wel een parodie-account kom ik net achter. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 11 augustus 2023 Delen Geplaatst: 11 augustus 2023 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 14 augustus 2023 Delen Geplaatst: 14 augustus 2023 Op 4-8-2023 om 10:00, roastednerd zei: Niet zeuren, jij was pas nog in Hawaii. Het is zeker te vroeg om hier gevat op in te haken? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 14 augustus 2023 Delen Geplaatst: 14 augustus 2023 Zojuist, TheRock zei: Het is zeker te vroeg om hier gevat op in te haken? Mensen zijn tegenwoordig zo heethoofderig en voor je het weet slaat de vlam in de pan. Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 14 augustus 2023 Delen Geplaatst: 14 augustus 2023 Alle Italianen kunnen niet rijden Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 14 augustus 2023 Delen Geplaatst: 14 augustus 2023 Waarschijnlijk omdat ze niet over het stuur kunnen kijken Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 14 augustus 2023 Delen Geplaatst: 14 augustus 2023 dit is een noodgeval help me uit de ban - leroydog 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 15 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 15 augustus 2023 Jullie zijn gewoon jaloers. Geslaagd psycholoog, minus het diagnostiseren dan, mooie Italiaanse tradwife op de bank. Ieder avond biefstuk. Leroy leeft het leven. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 15 augustus 2023 Delen Geplaatst: 15 augustus 2023 Vergeet het samuraizwaard boven de bank niet Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 23 augustus 2023 Delen Geplaatst: 23 augustus 2023 Wanneer is de uitvaart van het CdAB? Toch een mooi leven gehad. Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 augustus 2023 Delen Geplaatst: 27 augustus 2023 Op 23-8-2023 om 11:37, TheRock zei: Wanneer is de uitvaart van het CdAB? Toch een mooi leven gehad. Kwaliteit boven kwantiteit, als wát er gepost wordt nog maar van waarde is. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 augustus 2023 Delen Geplaatst: 27 augustus 2023 Ik neem mijn statement terug na het lezen van bovenstaande pagina. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 27 augustus 2023 Delen Geplaatst: 27 augustus 2023 Eerste salaris binnen. alles Gucci Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 30 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2023 Tijd om het op te maken aan drank & drugs. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 30 augustus 2023 Auteur Delen Geplaatst: 30 augustus 2023 Ik ben een ietwat last-minute vakantie naar Japan aan het regelen. Heeft iemand aanraders van dingen die je gezien moet hebben in een week of 2 tijd. Omdat de opwarming van de aarde me erg aan het hart gaat zal ik sec met de trein reizen in Japan. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.