Ga naar inhoud

CdAB 155 [CLV] Sweet Caroline's Endemische-Emissie-Emporium


Avant-La-Lettre

Aanbevolen berichten

8 uren geleden, Jas zei:

Gefeliciteerd! Ga je nu voor een of ander baggerberoep?

Het baggerste beroep van al. Ik ben baggeronderzoeker.

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig heb ik daar al jarenlang ervaring mee door alles wat hier gepost is.

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-5-2023 om 19:47, Arendjan zei:

Met het drukke internetverkeer op deze pagina momenteel ben ik toch vrij trots dat alle drie de populairste berichten van de afgelopen tijd van moi zijn.

Nog steeds ongeslagen zo te zien. Dat krijg je als je alle stoere mannen die zichzelf durven te zijn (Leroy, achariyga, squal, robertaugustdemeijer, doornroosje) van de site af jaagt en er alleen een stel ''beta-cucks'' overblijft.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens was ik in de veronderstelling dat Jort zijn leven had gebeterd nu hij niet meer op pu.nl post, maar zag hem vorige week ruzie maken met een stel boomers op Facebook onder een of ander dom artikel over reizen. 

  • Like 2
  • Haha 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat treurig dat Jort überhaupt nog Facebook heeft

Op 18-6-2023 om 17:27, Arendjan zei:

Overigens was ik in de veronderstelling dat Jort zijn leven had gebeterd nu hij niet meer op pu.nl post, maar zag hem vorige week ruzie maken met een stel boomers op Facebook onder een of ander dom artikel over reizen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, DunneDraak zei:

Hoe zou het nu met Ilja gaan. Heb het wel met hem te doen nu hij zijn favo pizzamerk nu ook al niet meer zonder schuldgevoel kan eten 

The Rock denkt dat Ilja over gaat lopen om toch maar een beetje dicht bij zijn favo pizzamerk te kunnen zijn.

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, TheRock zei:

Dit forum is overigens wel een beetje wat de gulag voor Warzone is, maar dan van de frontpage. Echt het afvoerputje

Ja ik wilde als reactie hier een gevatte comment posten maar kan niets bedenken dus ik denk dat een ''dat slaat nergens op en hou je bek'' wel volstaat. 

  • Thanks 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Arendjan zei:

Ja ik wilde als reactie hier een gevatte comment posten maar kan niets bedenken dus ik denk dat een ''dat slaat nergens op en hou je bek'' wel volstaat. 

The Rock keurt hem goed, positief opgevat dus

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-6-2023 om 11:27, DunneDraak zei:

Hoe zou het nu met Ilja gaan. Heb het wel met hem te doen nu hij zijn favo pizzamerk nu ook al niet meer zonder schuldgevoel kan eten 

Zou mr. Poetin hem al opgeroepen hebben voor het leger? Of is er een minimale fysieke keuring waardoor hij niet mee mag naar Oekraïne?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...