Ga naar inhoud

CdAB 155 [CLV] Sweet Caroline's Endemische-Emissie-Emporium


Avant-La-Lettre

Aanbevolen berichten

Op 28-6-2023 om 14:24, Avant-La-Lettre zei:

Is iemand van jullie al naar de nieuwe Wes Anderson film geweest? En zo ja, is het wat?

Nóg niet, staat wel op de planning.

Zijn laatste viel enorm tegen, het Anderson trucje leek een beetje uitgewerkt. We gaan het zien...

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Arendjan zei:

ik ben dokter

Gefeliciflapstaart. Hier een ?

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-7-2023 om 11:13, Reb3nga zei:

Zijn laatste viel enorm tegen, het Anderson trucje leek een beetje uitgewerkt. We gaan het zien...

Ik vond de laatste wel aardig. Het enige probleem was dat ik hem in een vliegtuig keek. Op een gegeven moment is er een scene met een naakte vrouw die minutenlang duurt.

The Isle of dogs vond ik dan weer minder, maar goed, volgens mij is dat een beetje het probleem van Wes Anderson films. Omdat het verhaal vaak een eendimensionaal vehikel is om de visuele stijl mogelijk te maken, blijft er weinig over op het moment dat de visuele stijl niet aanslaat.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Ik vond de laatste wel aardig. Het enige probleem was dat ik hem in een vliegtuig keek. Op een gegeven moment is er een scene met een naakte vrouw die minutenlang duurt.

Ja ik had exact hetzelfde. Dit was de tweede scene, ik heb hem uitgezet. Later wel helemaal gekeken en er achter gekomen dat ik het een kutfilm vind.

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja belachelijk dat sven kramer door zijn coach de binnenbocht in werd gestuurd ik sta nog steeds te koken

  • Like 1

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Reb3nga zei:

(Volgt iemand het hier eigenlijk?)

Gisteren eindelijk bedacht het aan te zetten. Was meteen leuk.

  • Like 1

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Reb3nga zei:

Wat. Een. Tour. 

Toevalligerwijs ook een kop van de NOS in de liveblog. 

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-6-2023 om 11:32, Avant-La-Lettre zei:

Zou mr. Poetin hem al opgeroepen hebben voor het leger? Of is er een minimale fysieke keuring waardoor hij niet mee mag naar Oekraïne?

The Rock denkt eerder een mentale keuring waar hij niet doorheen komt.

IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms vraag ik me wel eens af hoe mensen die zó lelijk zijn als ilja eigenlijk durven zo'n sterke mening te hebben. 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.ad.nl/buitenland/hittegolf-in-italie-kan-europees-record-verbreken-temperaturen-lopen-op-tot-48-graden~a60d7c06/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

 

Alle Nederlandse vrouwen zijn weer in Italië en de Italiaanse mannen hebben het er maar druk mee zie ik. Bellisimo.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...