DunneDraak Geplaatst: 22 oktober 2023 Delen Geplaatst: 22 oktober 2023 Tl;dr Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GebruikerT1000 Geplaatst: 23 oktober 2023 Delen Geplaatst: 23 oktober 2023 16 uren geleden, DunneDraak zei: Tl;dr Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 23 oktober 2023 Delen Geplaatst: 23 oktober 2023 Op 20-10-2023 om 15:17, GebruikerT1000 zei: Geachte leden van CdAB, Het is met een zwaar gemoed dat we vandaag samen zijn om het verlies van ons dierbare forum, CdAB, te betreuren. Met diepe droefheid herinneren we ons de waardevolle bijdragen, de betekenisvolle discussies en de gemeenschap die we hier hebben opgebouwd. CdAB was meer dan alleen een online platform; het was een plek van verrijking, verbinding en inspiratie. In de geest van het forum zullen we de herinneringen koesteren die we hier hebben gemaakt. De impact van CdAB zal voortleven in de gedachten en harten van degenen die hebben bijgedragen aan de levendige gemeenschap die het was. We koesteren de momenten van inzicht, begrip en steun die we met elkaar hebben gedeeld. Moge CdAB's nalatenschap voortleven in de manier waarop we ons met anderen verbinden, zowel online als in de echte wereld. Laten we deze gelegenheid aangrijpen om te reflecteren op de waarde van gemeenschap, dialoog en begrip in een tijd waarin verbinding zo belangrijk is. Rust in vrede, CdAB. Je zult gemist worden, maar je geest zal blijven voortleven in de herinneringen die we delen. Met diepe rouw en warme herinneringen, T1000 The Rock vraagt zich af, gaat het CdAB begraven worden of cremeren we de hele handel? Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 26 oktober 2023 Delen Geplaatst: 26 oktober 2023 Je kunt tegenwoordig ook in een vat met zuur worden opgelost als uitvaart toch? Dan hoeven we alleen een vat te zoeken dus Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 oktober 2023 Delen Geplaatst: 29 oktober 2023 Volgende week 2,5 maanden naar de Filipijnen en Taiwan. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 29 oktober 2023 Delen Geplaatst: 29 oktober 2023 Je kan me zien als een soort reïncarnatie van Jort maar dan knapper en nét wat minder narcistisch (en mét baanperspectief). Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 1 november 2023 Delen Geplaatst: 1 november 2023 Op 29-10-2023 om 16:55, Arendjan zei: Je kan me zien als een soort reïncarnatie van Jort maar dan knapper en nét wat minder narcistisch (en mét baanperspectief). als de linguïst dit toch eens wist. vergeet dan niet elke keer nadat je hebt geneukt hier te vermelden dat je hebt geneukt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 1 november 2023 Delen Geplaatst: 1 november 2023 studeren jullie eigenlijk? gewoon om even een beeld te vormen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 november 2023 Delen Geplaatst: 2 november 2023 Wat is non binair? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ghost Geplaatst: 2 november 2023 Delen Geplaatst: 2 november 2023 12 uren geleden, DunneDraak zei: Wat is non binair? Bram: Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GebruikerT1000 Geplaatst: 3 november 2023 Delen Geplaatst: 3 november 2023 Op 2-11-2023 om 08:05, DunneDraak zei: Wat is non binair? Alles. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 4 november 2023 Delen Geplaatst: 4 november 2023 Caroline’s alsmede mijn wereldbeeld ligt nu in gruzelementen.. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 7 november 2023 Delen Geplaatst: 7 november 2023 Op 2-11-2023 om 20:40, Ghost zei: Bram: Ik wist niet dat non binair bestond in de jaren 80. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GebruikerT1000 Geplaatst: 8 november 2023 Delen Geplaatst: 8 november 2023 15 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Ik wist niet dat non binair bestond in de jaren 80. Was jij nog niet geboren dan? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 17 november 2023 Delen Geplaatst: 17 november 2023 Op 29-10-2023 om 16:54, Arendjan zei: Volgende week 2,5 maanden naar de Filipijnen en Taiwan. Lekker man! Wil je er voor mij twee mee terugnemen? 1 te gebruiken als poetshulp en de ander voor in de kelder. Ik zie het Tikke wel verschijnen 🙋🏻♂️ 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 19 november 2023 Delen Geplaatst: 19 november 2023 Steek je over op het zebrapad word je aangereden 🙃 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GebruikerT1000 Geplaatst: 21 november 2023 Delen Geplaatst: 21 november 2023 Op 19-11-2023 om 13:15, Hardcore_gamer zei: Steek je over op het zebrapad word je aangereden 🙃 O da’s minder… Hoe gaat het? Niks ernstigs hoop ik Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hardcore_gamer Geplaatst: 21 november 2023 Delen Geplaatst: 21 november 2023 1 uur geleden, GebruikerT1000 zei: O da’s minder… Hoe gaat het? Niks ernstigs hoop ik Alleen wat geheugenverlies van het moment voor de aanrijding en wat schrammetjes op mijn gezicht. Maar voor de rest is het niks ernstigs. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GebruikerT1000 Geplaatst: 21 november 2023 Delen Geplaatst: 21 november 2023 4 uren geleden, Hardcore_gamer zei: Alleen wat geheugenverlies van het moment voor de aanrijding en wat schrammetjes op mijn gezicht. Maar voor de rest is het niks ernstigs. Geheugenverlies van het moment zelf komt vaak voor ja, hoe de fuq is dat gebeurd dan?!😶 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2023 Delen Geplaatst: 22 november 2023 Ja sorry ik rem niet voor regenboogpaden. Niks persoonlijks Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 22 november 2023 Delen Geplaatst: 22 november 2023 Gefeliciteerd @geertwilders. 3 Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 23 november 2023 Delen Geplaatst: 23 november 2023 Feest! @geertwilders Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TheRock Geplaatst: 1 december 2023 Delen Geplaatst: 1 december 2023 Omdat we elkaar nu al zo lang kennen hier, wil The Rock graag wat foto’s uit de oude doos met jullie delen… 1 Quote IF YOU SMEEEEEEEEEEELL, WHAT THE ROCK… IS… COOKIN’!! ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 2 december 2023 Delen Geplaatst: 2 december 2023 Boom shakka lakka Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GebruikerT1000 Geplaatst: 3 december 2023 Delen Geplaatst: 3 december 2023 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.