Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Het is de realiteit! Er komt toch jarenlang nog geen videoref. Dan kan je beter stoppen met voetbal kijken. En trouwens als ajaxfan moet je niet gaan zeiken, eerste goal komt ook uit een onterechte vrije trap. En aan van Rijn mis je niks, kan niet een aan de goede kant dekken en speelt toch alle ballen terug. Ik heb meer medelijden met die clubs die door arbitrale blunders degraderen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gudelj duwt Eriksen duidelijk van de bal vriend. Duidelijke vrije trap. Er was niks aan de hand tot die rode kaart. Toen knapte er iets in die koppies bij Ajax. Bovendien heb je meer aan V Rhijn dan die hele omhooggevallen selectie van de kakkerlakken. Dit jaar maar een paar stapjes terug doen zou ik zeggen. Veel te lang boven jullie stand geleefd daar die havenslaven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Van Rijn zit duidelijk aan het shirt....Typisch een reactie van een ajacied die niet tegen zijn verlies kan.... zielig... van rijn is juist een omhoog gevallen voetballer. Hij speelt alleen maar terug en kan niet verdedigen, hetzelfde geld voor de vrij en matthijssen. We hebben in dit land alleen kut verdedigers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt duidelijk de wedstrijd niet gezien. Ajax heerste en het was wachten op de 1-3 totdat die smerige scheids weer een fuck up maakt en Ajax met 10 man laat spelen. Vanaf dat moment is alles al verkloot. Als die rode kaart niet was gevallen had Ajax nog makkelijk gewonnen. En ik heb nooit gezegd dat V Rhijn een goeie verdediger is. Ik vind hem alleen niet zo slecht als jij schetst. Hij is wel 3 keer op rij kampioen geworden met Ajax.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gezien. Eerste helft ging gelijk op en na rust was Ajax even beter ja. Wat als theorieën..... Ze hadden het gewoon dan al af moeten maken. En kom op man jullie hebben ook zo vaak de scheidsrechter mee... Doe eens die Ajax bril af. Was ook echt de verdienste van van rijn die kampioenschappen. Hij speelt alleen terug en kan niet verdedigen, maar dat maakt niet uit, we hebben ten slotte geen verdedigers in dit land.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of iemand bekend is met Francesco Totti van AS Roma? De man is een legende en heeft vanaf zijn 16e betaald voetbal gespeeld bij Roma. Zijn contract loopt af dit jaar en Roma is tot nu toe niet van plan zijn contract te verlengen. Wat vinden jullie hier van? Persoonlijk kan ik er niet over oordelen omdat ik een groot fan van Totti ben en dit us uiteraard afkeur. Ookal is hij bijna 37 het is nog steeds de meest spraakmakende spelers van Serie A en (naar mijn mening) een van de allerbeste uit Italië.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...