Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Ik vind dat de Feyenoord spelers er gewoon op achteruit zijn gegaan. Terwijl ze juist vooruit moeten als je ziet naar hun jonge leeftijd. Het nederlands elftal duo Indi en de Vrij die soms gewoon staan te slapen, niet scherp zijn. Clasie die daar op het middenveld rondloopt net alsof hij de messias van Rotterdam is. Immers dat gewoon een overschatte voetballer is, die hoort bij een club als Utrecht of Heerenveen thuis. PEC was gewoon de betere ploeg en dat is wel pijnlijk voor Ronald Koeman. 2 jaar geleden werden ze nog 2e, vorig jaar 3e. Dit jaar plek 4-6?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap dat dus ook niet, ok het is een ouwe vent voor een profvoetballer, maar Seedorf kan op z'n minst het Nederlands elftal versterken met invalbeurten in de 2e helft of zelf starten en gewisseld worden rond de 70e minuut ofzo. Die man heeft me een overzicht over het veld (mag ook wel als je 37 bent). Maar wat een geweldenaar. Hij heeft meer toetevoegen dan bijv een Sneijder of een Strootman.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het voor het zeggen had bij Feyenoord, had ik Immers allang gratis de deur uitgedaan. Die kan er echt helemaal niks van. Elke keer weer dat hij speelt gaat ik hem meer haten. De Vrij en Clasie had ik ook weg gedaan. De Vrij was altijd al een zwakke verdediger, behalve het eerste seizoen. Ik moet ook wel zeggen dat Koeman ook vreemd deed. Vormer en Clasie naast elkaar. De enige creativiteit die Feyenoord heefft is Vilhena (en Boetius maar is geblesseerd), en die haal je eruit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat ze Real en Barça maar eens moeten uitsluiten van de Champions League. Real zou al akkoord zijn met Tottenham over Bale, 120 miljoen euro. Dan hebben ze Isco voor 26.4 miljoen gekocht en illaremendi ook voor 26.4 miljoen. Daar tegenover staat alleen maar 5 8 10 en 32 miljoen voor respectievelijke pedro leon, callejon, albiol en higuain. Dan geef je ongeveer 170 miljoen uit en krijg je "maar" 55 miljoen binnen. Dan heb je een gat van 115 miljoen euro. Waar betalen ze dat van?! Idem bij Barça die eerst Neymar voor 50 mil halen en nu gewoon doelloos 40?!!! miljoen euro bieden op een verdediger.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...