Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

>Ja. En terecht dat PSV niet kampioen is. Met zo'n rukverdediging is het terecht dat je het logisch dat je het niet waarmaakt. Ze zeiden bij studio voetbal wel terecht dat het wel vreemd is dat de verdediging van Feyenoord wordt bejubeld terwijl die van PSV als ruk uitgemaakt word. Terwijl ze maar 2 doelpunten meer tegen hebben gekregen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht dat Bayern wint...zijn dit seizoen zó goed. En ze staan voor de 3e keer in 4 jr in de CL finale dus ik gun het ze wel. Aan de andere kant vlak Dortmund niet uit, zij hebben echt een paar topwedstrijden gespeeld in Europa dit seizoen. Het wordt iig een mooie finale!
Link naar reactie
Delen op andere sites

CL verwacht ik Dortmund. Die zijn de underdog en kunnen toch met wat minder druk voetballen heb ik het idee. Dit is de 3e finale voor Bayern in 4 jaar en ze moeten nu winnen anders worden ze helemaal afgemaakt in de media. Dortmund heeft minder druk en kan dus wat vrijer voetballen. Bovendien vind ik Lewandowski Reus en Götze in vorm beter dan Mandzukic Robben en Ribery. De Europa League is een moeilijke. Ik weet het niet. Ik hoop op Benfica omdat Ola John daar speelt en omdat ze een leuk ploegje hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...