Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Ja hoor, speel ik weer eens FIFA, en zoals gewoonlijk, met Bayern München. Krijg ik als tegenstander meerdere keren Bayern München, terwijl dat zelden eerder was. Wat haat ik die mensen die gewoon iets pakken omdat het goed is, ze hebben geen eigen club. En anders spelen ze wel Real Madrid, wat de beste club van het spel is. Terwijl ik in het echte leven nauwelijks mensen iets goeds over Real hoor praten. Trieste, kansloze opportunisten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad, ik speel al jaren met Bayern. En het verschijnsel keert ook steeds terug. Paar jaar terug was bij FIFA Chelsea echt super overpowerd, en nu is het voornamelijk Real. Ik vind Barca bij FIFA eigenlijk helemaal niet zo goed. PSG is dit jaar wel opeens heel goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke fans, geven daadwerkelijk om de club. Mooi, redelijk groot stadion. Dat stadion van VVV is nog de kleinste van de Jupiler League... En Willem II thuis is leuk, veel passie. VVV zuigt net zo goed als Willem II. En, ik vind de derby NAC - Willem II leuk (ben een NAC fan) :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind Bayern ongelofelijk kut spelen in Fifa. Op de een of andere manier komt Gomez nooit goed uit zijn verf en is Robben nooit zo snel als zijn stats zeggen. Ik speel vaak met Ajax, Dortmund en PSG. Overigens ben ik online bijna altijd Real omdat die club gewoon de allersterkste is in het spel. Dan moet EA daar maar wat aan gaan doen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>En nu afmaken volgende week, thuis tegen Willem II De kinderhanden zijn trouwens ook weer snel gevuld zie ik, als ik de vreugde van een zekere 6-0 zie;) Ach ja, een kampioenschap is immers ook alleen voor echte mannen:P Als een club een huldiging houd wanneer ze tweede worden kan je die club al niet meer serieus nemen(Feyenoord) haha.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Reken er maar op ;) Ookal weet Barca dat het onmogelijk voor ze is om naar de finale te gaan, ze willen absoluut niet verliezen in Camp Nou. Bayern gaat voor de gallery play dat weet ik heel zeker, dat zag je al aan het einde van de wedstrijd vorige week.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...