Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Dit is wel waar, ik ben het met je eens. Het is telkens met de hakken over de sloot, maar die gasten spelen bijna 70 wedstrijden in een seizoen. Dan ga je op een gegeven moment achter je schoenen aanlopen. Maar dan nog, dat is het CL-niveau dat moet je aankunnen om te laten zien dat je de ware bent om die beker vast te houden, en dat zijn ze momenteel niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dit is wel waar, ik ben het met je eens. Het is telkens met de hakken over de sloot, maar die gasten spelen bijna 70 wedstrijden in een seizoen. Dan ga je op een gegeven moment achter je schoenen aanlopen. Maar dan nog, dat is het CL-niveau dat moet je aankunnen om te laten zien dat je de ware bent om die beker vast te houden, en dat zijn ze momenteel niet. Ze hebben natuurlijk wel een gigantische selectie en spelen feitelijk de gehele competitie met een B team. Dat maakt ook weinig uit aangezien de lager geklasseerde clubs in Spanje geen reet voorstellen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feyenoord heeft de trouwste supporters, ik kan helaas niet altijd naar De Kuip maar als ik wel kan is de sfeer echt om te genieten. Ik erger me dan ook dood aan Ajax-supporters die vlak voor tijd weggaan uit de ArenA omdat ze dan 'lekker snel thuis zijn.' Tuurlijk dat gebeurd in De Kuip ook, maar dat is alleen in het senioren vak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voetbalgeschiedenis kwa uitslag ja. Bayern was inderdaad de beste maar het was niet hoogstaand en Bayern was ook zeker niet de ploeg die Barça hun wil oplegde. Het was Barcelona dat zichzelf gewoon uit de wedstrijd speelt. Spelers als Dani Alves en Bousquets met zulke slordige passing. Sanchez en Pedro die niks anders kunnen dan blind achter een bal aan hollen. Maar Bayern heeft ook niet heel veel gedaan. Wat ze goed deden was het middenveld vastzetten, daardoor kregen ze het moeilijk. Maar het was zeker geen hoogstaande wedstrijd. Dan kijk ik liever naar een mooie topper in Nederland of Engeland.
Link naar reactie
Delen op andere sites

^^ dit gebeurt in elke stadion in NL, snap niet dat jij dit zo nodig met Ajax associeert...? True, Feyenoord heeft het meest fanatieke publiek en mooiste stadion maar het altijd maar afgeven op Ajax begint een beetje op een minderwaardigheidscomplex te duiden. No offence verder, just saying..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren mooi genoten van Bayern! Hopelijk pakken ze in hun derde finale in 4 jaar tijd eindelijk eens (terecht) de beker! Als dan vanaf volgend seizoen de utopische zeepbel die financial fair play heet echt doorgevoerd worden worden de Duitse clubs heer en meester Europees, want al die Engelse, Spaanse en Italiaanse schuldenclubjes kunnen dan wel inpakken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk speelde Barca niet goed gister, maar dat is niet volledig te wijten aan hun eigen team. Bayern speelde ze gewoon van de mat waardoor ze amper ruimte kregen om een goede kans te creëren of überhaupt de balbezit te behouden voor meer da 1.2 seconden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...