Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Ik snap niet waarom iedereen zo lyrisch is over die Schöne. Ik vind hem een zwakke schakel in het elftal, lijdt veel balverlies en is niet echt creatief. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Ligt eraan wat je onder voetbal verstaat. In Engeland worden 7 spelers overgeslagen en zijn er eigenlijk maar 3/4 spelers die echt vaak de bal hebben. Voetbal is een teamsport toch? Bij Barcelona krijgt iedereen de bal, en dat de hele wedstrijd door. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Zijn inzicht is echt heel goed. Hij is niet heel snel maar door zijn inzicht maakt hij dat weer goed. Als hij op rechtsbuiten speelt maakt hij veel ruimte voor V Rhijn(Die de laatste tijd dramatisch speelt) en kan hij ook nog eens in het midden opduiken waardoor je met 5 spelers kan aanvallen tegenover 4 verdedigers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Ze slaan vaak de spits over, want schieten op doel doen ze niet graag bij Barca, als ze al een spits in het veld hebben staan... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Snap niet waarom Vermeer in het doel staat bij het Nederlands elftal, vindt voornamelijk Krul en Stekelenburg, maar ook Vorm beter. En jammer genoeg voor Ajax, worden Eriksen en Fischer hoogstwaarschijnlijk, Eriksen in ieder geval, misschien blijft Fischer nog wel even. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 *verkocht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Hoezo jammer, zoiets gebeurt ieder jaar en Ajax vangt de hoofdprijs. Daar kunnen weer anderen van gehaald worden, een Maher bv Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Mooi dat van Gaal al die jonkies opstelt. Het is tijd voor een nieuwe lichting! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Straks weer naar een mooie wedstrijd kijken. Ajax - Heerenveen! Beide ploegen willen aanvallend spelen. Ik hoop ook op een mooie pot al denk ik niet dat Heerenveen het niveau aankan. Voorspellingen? Ik zeg 3-0. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Heerenveen was redelijk dramatisch afgelopen weekend en moet het hebben van bevliegingen van Duricic en Finnbogason. Ik ga uit van 2-0 voor Ajax, omdat ik niet verwacht dat Ajax zich bovenmatig in gaat spannen. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carestless Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Met alle respect klaas Jan maar Barca speelt weldegelijk veel ballen terug. Ik weet niet hoeveel hele wedstrijden jij van Barca hebt gezien maar ik vind het gewoon opvallend. Ik heb helemaal niks tegen Barca ofzo anders zou je kunnen zeggen dat ik simpelweg zit te haten. Maar ik ben een groot voetbal liefhebber, en als Barca er eenmaal doorkomt is dat vaak ook groots en briljant, maar ze spelen erg kalm, veel de bal terug naar de verdediger. Barca neemt geen enkel risico in hun spel en heeft er de spelers ook naar met genoeg talent om zo te spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Ongelofelijk scheidsrechtertje. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neye0x Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Tenminste een puntje mee terug naar Heerenveen. Play offs Europa league komen steeds dichterbij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Ik zou Gözöbüyük maar even een bloem boeketje sturen wat een lafffe gozer zeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neye0x Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien, maar ik heb inderdaad gehoord dat hij een paar grote fouten maakte. Iedereen heeft wel eens geluk met de scheidsrechter. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Tja, als Ajax verliest, ligt het nooit aan Ajax zelf... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 20 april 2013 Delen Geplaatst: 20 april 2013 Ajax heeft niet verloren he ;) Daarbij zijn dit Klaasjan's woorden, ze hebben het zichzelf onnodig lastig gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 20 april 2013 Delen Geplaatst: 20 april 2013 PSV speelt al jaren niet constant. Daarom zijn ze ook al jaren geen kampioen meer geworden met op papier 1 vd beste selecties van NL. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 20 april 2013 Delen Geplaatst: 20 april 2013 Ajax was ook slecht. Maar als je 3 penalties niet ziet en naschoppen dan word het wel irritant. Het is niet net alsof hij een klein foutje heeft gemaakt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Ik vind het echt onbegrijpelijk dat scheidsrechters zoveel cruciale fouten maken. Eerst vrijdag, waar 3 penalties en naschoppen over het hoofd werden gezien. Toen Groningen - Ado waar een onterechte rode kaart werd gegeven. NEC - Zwolle waar Benson gewoon met hands scoort. En dan nog de strafschop in de wedstrijd Feyenoord - Vitesse. Vergeet niet. Dit is allemaal in één weekend gebeurt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theblackterminator Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 doe mij maar basketbal niet voetbal Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 >Ik vind het echt onbegrijpelijk dat scheidsrechters zoveel cruciale fouten maken. Eerst vrijdag, waar 3 penalties en naschoppen over het hoofd werden gezien. Toen Groningen - Ado waar een onterechte rode kaart werd gegeven. NEC - Zwolle waar Benson gewoon met hands scoort. En dan nog de strafschop in de wedstrijd Feyenoord - Vitesse. Vergeet niet. Dit is allemaal in één weekend gebeurt! Strafschop die roda tegen kreeg was ook onterecht. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Lucky Feyenoord. Maar goed, Feyenoord en Vitesse hebben toch niets te zoeken in de Champions League? Feyenoord wordt leeg gekocht en Vitesse gaat Bony verliezen. Hopelijk wordt PSV 2e, liefst nog 1e, gewoon omdat ik Ajax niet mag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neye0x Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Eigenlijk slaat deze titel nergens op. Zo groot is een voetbal niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 3 punten in Breda en 3 punten thuis tegen Willem II en de 32e landstitel is een feit. Wij zijn Ajax wij zijn de beste:) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.