Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Zijn inzicht is echt heel goed. Hij is niet heel snel maar door zijn inzicht maakt hij dat weer goed. Als hij op rechtsbuiten speelt maakt hij veel ruimte voor V Rhijn(Die de laatste tijd dramatisch speelt) en kan hij ook nog eens in het midden opduiken waardoor je met 5 spelers kan aanvallen tegenover 4 verdedigers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Snap niet waarom Vermeer in het doel staat bij het Nederlands elftal, vindt voornamelijk Krul en Stekelenburg, maar ook Vorm beter. En jammer genoeg voor Ajax, worden Eriksen en Fischer hoogstwaarschijnlijk, Eriksen in ieder geval, misschien blijft Fischer nog wel even.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met alle respect klaas Jan maar Barca speelt weldegelijk veel ballen terug. Ik weet niet hoeveel hele wedstrijden jij van Barca hebt gezien maar ik vind het gewoon opvallend. Ik heb helemaal niks tegen Barca ofzo anders zou je kunnen zeggen dat ik simpelweg zit te haten. Maar ik ben een groot voetbal liefhebber, en als Barca er eenmaal doorkomt is dat vaak ook groots en briljant, maar ze spelen erg kalm, veel de bal terug naar de verdediger. Barca neemt geen enkel risico in hun spel en heeft er de spelers ook naar met genoeg talent om zo te spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het echt onbegrijpelijk dat scheidsrechters zoveel cruciale fouten maken. Eerst vrijdag, waar 3 penalties en naschoppen over het hoofd werden gezien. Toen Groningen - Ado waar een onterechte rode kaart werd gegeven. NEC - Zwolle waar Benson gewoon met hands scoort. En dan nog de strafschop in de wedstrijd Feyenoord - Vitesse. Vergeet niet. Dit is allemaal in één weekend gebeurt!
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik vind het echt onbegrijpelijk dat scheidsrechters zoveel cruciale fouten maken. Eerst vrijdag, waar 3 penalties en naschoppen over het hoofd werden gezien. Toen Groningen - Ado waar een onterechte rode kaart werd gegeven. NEC - Zwolle waar Benson gewoon met hands scoort. En dan nog de strafschop in de wedstrijd Feyenoord - Vitesse. Vergeet niet. Dit is allemaal in één weekend gebeurt! Strafschop die roda tegen kreeg was ook onterecht.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...