nils925 Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 *ba dumm tss* Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RoBoBinHo Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Ik zou zeggen 'pa dum tsss' maar ik respecteer je mening wel hoor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nils925 Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Als je pa dumm intikt bij google staat er als tweede een suggestie naar ba dumm tss. Dus niks mening. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Nou 3 punten bij NAC wordt nog zo makkelijk niet. Hier in ons mooi Breda! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 21 april 2013 Delen Geplaatst: 21 april 2013 Als Ajax niet van NAC kan winnen verdienen ze de titel ook niet. NAC is een zeer zwak team en speelt nergens meer voor. Ik zie dus niet in waarom Ajax niet gaat winnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Morgen Barca-Bayern, zeg het maar?! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MinecraftEnCod Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Ajax zal nu geen punten meer verspillen denk ik, ajax pakt de titel weer :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
haisseM Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 En hoe vaak ben jij al daadwerkelijk in de ArenA geweest om 'jouw' club aan te moedigen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
haisseM Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 En dat was tegen het knulletje onder mij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neye0x Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 En google weet alles. Dus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Neye0x Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Hoezo verspillen? Ajax raakt die punten niet kwijt ofzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Vind ik ook altijd vrij irritant. Toen ajax 2 jaar geleden weer voor het eerst sinds 7 jaar kampioen werd toen waren er opeens veel meer fans. Ik heb 3 jaar een seizoenskaart gehad maar kon vanwege het verre reizen(anderhalf uur heen en weer terug) die seizoenskaart helaas niet meer verlengen. Het zure was ook nog eens dat het dat jaar het kampioensjaar was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Ik denk dat Bayern thuis wel wint. Hoop op een spektakel. 3-2 zeg ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nils925 Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Google is meester. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
haisseM Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Het aantal mensen met een Ajax mok of een T-shirtje dat praat over 'wij' is inderdaad verdomd hoog. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 NAC speelt voor de kleine kans op Europees voetbal, en NAC uit is altijd lastig. :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Bayern natuurlijk! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Bayern speelt te aanvallend, met het positie spel van Barca zijn ze niks dus ga ik van een gelijkspelletje uit, 1-1 ofzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Haha, jij hebt er geen kaas van gegeten vriend. 'Feyenoord wordt leeggekocht en Vitesse raakt Bony kwijt.' Het is eerder andersom. Feyenoord doet hoogstens Clasie weg, zou een domme actie willen ze veel verkopen. Ze moeten nu juist dit team behouden dan kunnen ze misschien nog een seizoen of twee mee doen in de top. Daarnaast is NAC zeker geen zwak team, op goede momenten deelt het rake klappen uit en voor Ajax zijn ze voorbereid. Dan om even terug te komen op DeValk, Feyenoord heeft absoluut geen 'lucky' overwinning gehad, Vitesse werd afgedroogd en had een zeer amateuristische houding. Fanboy gedrag vind ik niet erg maar draai niet door a.u.b. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Ajax was niet slecht maar zwak. Ajax was zichzelf niet. Frank de Boer heeft weer eens zijn tegenstander onderschat, hij dacht wel even met zijn Deentjes over Heerenveen heen te walsen. Mooi niet! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Amen. Ik ben zelf een Feyenoorder maar het gehalte reacties op Facebook nadat Ajax heeft gewonnen is gigantisch maar als ze gelijkspelen of verliezen zijn de Facebook pagina's ineens akelig leeg. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 'Het grote' slaat op topic. Als er 'De grote voetbal topic' zou staan zou het op het voorwerp voetbal slaan, maar dan zou het geen correcte Nederlandse zin zijn. In dit geval dus niet. Voetbal is trouwens een werkwoord, dus eitherway kan het gewoon. Get your shit straight. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Black Velvet Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Probeer jij nog grappig te zijn om iemand anders zijn manier van taalkundigheid onderuit te trappen, of ben je zelf gewoon zo lomp dat je niet door hebt dat het gewoon goed is wat hij zegt. In dat geval adviseer ik je er mee op te houden, het maakt je er niet grappiger of volwassener door. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
haisseM Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Precies, mooiweerfans Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 22 april 2013 Delen Geplaatst: 22 april 2013 Nee want jij bent geen kakkerlak fanboy Blackvelvet? Ze hadden wel degelijk geluk met die strafschop. Vitesse is bijna niet in gevaar geweest voordat ze die strafschop tegen kregen. Ik zou het nog wel eens willen zien als het 0-0 was gebleven. NAC geen zwak team? Lurling verwoorde het 2 weken zelf nog prachtig: We zijn goed genoeg om niet te degraderen maar we zijn te slecht om voor europees voetbal te spelen. Als je in Nederland speelt en je kan niet 9e worden(europees voetbal) dan ben je een zwak team. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.