Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Vind ik ook altijd vrij irritant. Toen ajax 2 jaar geleden weer voor het eerst sinds 7 jaar kampioen werd toen waren er opeens veel meer fans. Ik heb 3 jaar een seizoenskaart gehad maar kon vanwege het verre reizen(anderhalf uur heen en weer terug) die seizoenskaart helaas niet meer verlengen. Het zure was ook nog eens dat het dat jaar het kampioensjaar was.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, jij hebt er geen kaas van gegeten vriend. 'Feyenoord wordt leeggekocht en Vitesse raakt Bony kwijt.' Het is eerder andersom. Feyenoord doet hoogstens Clasie weg, zou een domme actie willen ze veel verkopen. Ze moeten nu juist dit team behouden dan kunnen ze misschien nog een seizoen of twee mee doen in de top. Daarnaast is NAC zeker geen zwak team, op goede momenten deelt het rake klappen uit en voor Ajax zijn ze voorbereid. Dan om even terug te komen op DeValk, Feyenoord heeft absoluut geen 'lucky' overwinning gehad, Vitesse werd afgedroogd en had een zeer amateuristische houding. Fanboy gedrag vind ik niet erg maar draai niet door a.u.b.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee want jij bent geen kakkerlak fanboy Blackvelvet? Ze hadden wel degelijk geluk met die strafschop. Vitesse is bijna niet in gevaar geweest voordat ze die strafschop tegen kregen. Ik zou het nog wel eens willen zien als het 0-0 was gebleven. NAC geen zwak team? Lurling verwoorde het 2 weken zelf nog prachtig: We zijn goed genoeg om niet te degraderen maar we zijn te slecht om voor europees voetbal te spelen. Als je in Nederland speelt en je kan niet 9e worden(europees voetbal) dan ben je een zwak team.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...