Reb3nga Geplaatst: 17 april 2013 Delen Geplaatst: 17 april 2013 De Boer is een prima trainer, vergeet niet dat er elk jaar weer bepalende spelers vertrekken. Toch staat er na de winterstop een team dat nauwelijks punten laat liggen. Ik woon zelf op 5 km van het Roda JC stadion, maar ga een paar keer per jaar naar Amsterdam voetbal kijken. Ben ik dan minder supporter dan jongens uit de Amstel? Beetje vreemde stelling hoor... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OkkeM Geplaatst: 17 april 2013 Delen Geplaatst: 17 april 2013 Vertel mij eens in welke competitie clubs niet kampioen worden door misser van anderen? Waarom denk je dat Barcelona, Bayern en Manchester U. zo ver voorstaan op hun concurrenten? En in de liga BBVA zijn de clubs ook afhankelijk van hun spelers, dat zag je bij Barcelona toen Messi niet meedeed. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 17 april 2013 Delen Geplaatst: 17 april 2013 Als Messi de beste ooit was, dan had hij minstens 1 tournooi moeten vlammen voor zijn land (Cruyff 74/ Maradonna 86/ Zidane 98) en dat heeft ie tot heden nog nooit gedaan. Ik ben een groot fan van deze jongen, maar hij is bij Barca in een gespreid bedje terecht gekomen. Wil hem wel eens bij United zien spelen bv. kijken of hij het bij een andere club ook waar kan maken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 17 april 2013 Delen Geplaatst: 17 april 2013 @Rebenga Deze jongen is 25 jaar oud. Geef hem nog even ja. Hij kan nog minstens 2/3 wk's gaan spelen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 17 april 2013 Delen Geplaatst: 17 april 2013 Dat zeggen ze al jaren, België: het land met het grootste talent van Europa. Nooit waargemaakt, zal ook nooit gebeuren. Bovendien komt de nieuwe gouden lichting van Nederland er al aan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
yetisports Geplaatst: 17 april 2013 Delen Geplaatst: 17 april 2013 België heeft een zeer goede lichting momenteel, misschien wel de beste ooit. Wat ik wil zeggen is dat ze onder hun potentieel spelen. Het gaat allemaal veel te stroef, te slordig en te traag, terwijl je bij sommige acties duidelijk ziet dat ze zo veel meer kunnen. Ze kunnen het echter geen hele match aanhouden. Maar ik kan niet klagen, ze staan eerste in hun poule voor brazilië, en als ze niet te hard in de boot gaan tegen Kroatië doen ze zowaar nog eens mee op een groot toernooi. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Is het niet zo dat als Ajax dit jaar kampioen wordt, ze voor het eerst in hun historie 3x op rij Nederlands kampioen zijn geworden? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Nee is al 2 keer eerder gebeurd met V Gaal en Rinus Michels. Maar de Boer kan ze evenaren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaronBonk Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Ow ja, ik dacht dat ik vorig jaar op teletekst had gezien dat ze nooit meer dan twee keer op rij hadden gewonnen, maar blijkbaar dus wel :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Zou eens tijd worden na 12(!) jaren afwezig op een eindtournooi. Het is ze gegund, ze hebben een leuke ploeg met allemaal goede spelers. Zolang ze NL maar niet tegenkomen :) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Zeker, hij kan nog jaren mee. Maar hij mag het langzamerhand ook eens voor zijn land laten zien, vind je niet? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NouveauRiche Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Mag ik je er nog ff op wijzen dat er laatst nog een gigantisch omkoopschandaal in de Serie A heeft voorgedaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NouveauRiche Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 België heeft nu gewoon een goed team hoor. Witsel, Hazard, Vermaelen, Dembélé, Vertonghen, Mertens etc. zijn stuk voor stuk erg goede spelers. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
jefftheman Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Frank de Boer blijft nog een jaartje langer! Een vierde titel is dus binnen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JahArmy Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 GA nou niet doen alsof het allemaal door de Boer komt...Hij heeft gewoon geluk dat Fey en PSV niet zo sterk zijn. Maar Fey krabbelt weer langzaam terug. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 Tuurlijk is het de verdienste van De Boer. Ajax heeft behalve Vitesse alle kampioenskandidaten verslagen en pakt ook de punten tegen de kleinere teams. De Boer blijft altijd rustig, doet geen gekke dingen en houdt vast aan zijn voetbalvisie. Als je niet inziet dat hij gewoon een goede trainer is dan heb je òf geen verstand van voetbal, òf je bent 1000% anti-Ajax. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
guy1996 Geplaatst: 18 april 2013 Delen Geplaatst: 18 april 2013 AJAX KAMPIOEN! BARCA KAMPIOEN! MAN UNITED KAMPIOEN! Het kan niet beter dan dit !! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 >GA nou niet doen alsof het allemaal door de Boer komt...Hij heeft gewoon geluk dat Fey en PSV niet zo sterk zijn. Maar Fey krabbelt weer langzaam terug. Vilanova heeft gewoon geluk dat Valencia en Atletico Madrid niet zo sterk zijn. Maar Valencia krabbelt weer langzaam terug. Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Carestless Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Vooruitzichten van het WK? Mij maakt het weinig uit wie er wint zolang het Spanje maar niet is. Ze hebben wel even genoeg gewonnen en wat ik zo jammer vind aan Spanje is dat ze 't zo goed weten dat ze gewonnen hadden. Jammer is ook dat als je naar Spanje kijkt kijk je gewoon naar Barcelona met 3 andere spelers erbij ofzo. Ze spelen precies 't zelfde en hoe briljant Barca ook kan zijn, vind ik ze heel vervelend voetbal spelen. Altijd balletje terug, geen wonder dat ze een passpercentage van 90% hebben als ze de bal zo vaak terug spelen. Maar goed ik zie dus liever geen Spanje het WK winnen, wie denken jullie dat er wint en wie zou je graag zien winnen (ookal zou die kans niet groot zijn)? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Roan Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Precies, stuk voor stuk. Als een geheel hebben ze alleen tot laatst weinig gepresteerd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 >GA nou niet doen alsof het allemaal door de Boer komt...Hij heeft gewoon geluk dat Fey en PSV niet zo sterk zijn. Maar Fey krabbelt weer langzaam terug. Usain Bolt heeft ook geluk dat de rest crap is in de 100 meter lopen. Dit is de grootste onzin ooit. Ajax is gewoon 3 jaar op rij de beste. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
klaasjan007 Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Barcelona speelt niet een balletje terug. ze spelen 80 minuten lang op de helft van de tegenstander. Dat is wel wat anders hoor. Barcelona speelt het allermooiste voetbal van de wereld op het moment, al is het nog niet zo goed als Ajax in de jaren 90 onder van Gaal. Dat was niet van deze wereld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Barca speelt het mooiste voetbal? Dat is een mening, een mening waar ik het NIET mee eens ben, dus maak er geen regel van. Ik vind Spaans voetbal saai en kut, alleen Italiaans is nog saaier. Geef mij maar Engels en Duits voetbal, en Nederlands. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeValk Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 >GA nou niet doen alsof het allemaal door de Boer komt...Hij heeft gewoon geluk dat Fey en PSV niet zo sterk zijn. Maar Fey krabbelt weer langzaam terug. Feyenoord komt niet terug, wordt gewoon leeg gekocht. Maar het is wel zo dat als PSV gewoon wat constanter speelt ze gewoon eerste worden, want ze staan altijd bij Kerst ruim bovenaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michiel.tramper Geplaatst: 19 april 2013 Delen Geplaatst: 19 april 2013 Degene die na 34 wedstrijden bovenaan staat was de beste, zo simpel is het. Er wordt niet voor niets 2 maal tegen alle overige 17 clubs gespeeld. En dat dat nu 3 jaar op rij Ajax is is een combinatie van diverse factoren. Natuurlijk spelen PSV en Feyenoord niet op hun top, hebben Twente en AZ een minder jaar en is Vitesse nog niet constant genoeg, maar kijk ook gewoon naar wat er bij Ajax rondloopt. Eriksen en Fischer zijn 2 absolute toptalenten, Schöne speelt bij vlagen fantastisch, Blind ontwikkelt zich dit jaar heel goed, de doelman van het Nederlands elftal staat bij ons onder de lat... En zo kan ik nog wel even doorgaan. Daar een goed team van maken is natuurlijk gewoon mede dankzij Frank de Boer, die weet gewoon waar hij mee bezig is. En hij creëert rust waar nodig (in tegenstelling tot bijv. Advocaat). Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.