Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Clasie heeft aangegeven weg te willen gaan. En Martins Indi en misschien ook de Vrij gaan weg. En heeft Feyenoord, zoals al meer in het seizoen niet weer een onterechte penalty meegekregen? Het gaat er in dit geval niet om dat Feyenoord beter was, dat was wel zo, maar het gaat om het resultaat, en dat is door geluk beïnvloed door de scheids. Ik ben geen fan van Vitesse, maar van NAC in de Eredivisie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neuh niet echt ik geef eigenlijk geen fuck om voetbal, maar wat ik wel weet is dat als Ajax heeft gespeeld en verloren, dat weinig zal zeggen: terecht verloren jammer. Maar als ze winnen oow god dan zijn de digitale hooligans los. Ik had het ook over de supporters niet de club zelf, ik misgun niemand wat ik heb er zelfs niks over gezegd. (De club bedoel ik daarmee, succes supportes en misgunners was naar de fans bedoelt) Niet alle natuurlijk ik neem aan dat jij onder andere een uitzondering bent.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vond het een matige wedstrijd. Heb niet erg genoten van het voetbal dat de beide teams speelden. Ik vind het zo langzamerhand wel heel belachelijk hoe scheidsrechters aan het fluiten zijn in betaald voetbal. Bayern moest 2 strafschoppen hebben. De 2-0 was buitenspel en de 3-0 ging een overtreding aan vooraf. Vind het jammer dat de arbitrage zoveel invloed heeft. Ik hoop dat Barça hier van terug kan komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, hoezo saaie wedstrijd? Bayern speelde fenomenaal, ik dacht voorafgaande wedstrijd dat het 1-1 zou worden. Robben speelde echt weer hoe hij speelde zoals hij deed in het WK van 2010, sterk, scherp en via de flanken naar binnen dribbelen, erg goed. Wat betreft Barca vind ik het jammer dat mensen roepen dat de club over zijn top heen is. Barca is gewoon verrast door het sterke spel van de Duitsers en hebben ook niet ingegrepen. Messi was niet aanspeelbaar omdat Bayern zo'n magistrale verdediging heeft, dat vond ik nog wel het sterkste punt van de wedstrijd. Dankzij de druk van Bayern kon Barca niet het positie spel spelen wat ze altijd doen. Het is jammer uiteraard maar dit is echt een glashelder voorbeeld van je tegenstander onderschatten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@DeValk, bron dat BMI of De Vrij weggaan? Ik heb ze gelezen, maar dat zijn de geruchten net als games, wat negen van de tien keer grote onzin is. Als voorbeeld geef ik maar dat Eriksen naar Liverpool gaat. Dat is niet waar. Geluksgoals tellen ook. Onterechte penalty's ook. Maar dat is het werk van de arbitrage, dat Vitesse daarna van slag is komt gewoon doordat zij nog niet genoeg professionaliteit hebben. Vitesse komt, naar mijn weten, voor het eerst in de geschiedenis zo dichtbij een kampioenschap. Een goal tegen is teleurstellend, maar dan moet je terug vechten en niet voor rust de pootjes al omhoog gooien en opgeven. Dat is wat Vitesse deed en daar profiteerde Feyenoord van met veel druk zetten en geconcentreerd spelen. Dat de KNVB worstendraaiers aanneemt heeft alles te maken met hoe dit seizoen is verlopen. Zo is (bijna) iedere ploeg wel eens in het zonnetje gezet door een arbiter. En van mij apart beginnen ze morgen met die gasten ontslaan, om te beginnen met de tieves Turk. Niet omdat hij geen twee pingels gaf maar omdat het een omhoog gevallen mannetje is met z'n respect bandje.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...