Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Hoezo lees ik hier dat Barca 2/3 jaar terug beter was? @Klaasjan. Aan de ene kant klopt dat, maar ze worden gewoon kampioen van Spanje. Waren vorig jaar ook in de halvefinale van de Champions League. Ze zitten telkens bij de laatste vier van de Copa. Ik kan niet echt begrijpen dat mensen maar blijven roepen dat het nu ineens 'schwalbelona' is of dat ze nu ineens slecht zijn. Barca is één van de ploegen die de minste schwalbe's maakt. Robben maakte ook een schandalige schwalbe waaruit hij een vrije trap kreeg. Dat heet tactiek, soms moet je gewoon gaan liggen om rust te creëren en je goalkansen te verhogen. Misschien niet helemaal eerlijk maar dat is nou eenmaal voetbal. Daarnaast vond ik de wedstrijd tussen Dortmund en Real saai, en Bayern - Barca leuk. Omdat je niet verwacht dat Barca het zo weggeeft. Iedereen heeft natuurlijk zijn mening over de wedstrijd maar ik vind die van jou (Klaasjan) de minst realistische. Barcelona heeft een aantal momenten op eigenhelft zitten spelen, maar dat deden ze vroeger ook. Daarnaast zegt positie spel niet altijd alles.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klaasjan, jij praat echt de grootste poep over de wedstrijd Bayern-Barcelona. Ga maar lekker huilen dat Barca een keertje niet gewonnen heeft. Bayern heeft verdiend, niet alleen op spel maar financieel en sportief, gewonnen. Hetzelfde geld voor Borussia. Die klote Spaanse (en ook andere) clubs met gigantische schulden en jankvoetbal hebben terecht verloren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg toch ook dat Bayern verdient gewonnen heeft? Leer alsjeblieft even lezen. Overigens ben ik geen Barcelona fan maar een liefhebber van hun voetbal. Maar alleen omdat Bayern ver van de goal verdedigde wil nog niet zeggen dat ze niet verdedigend speelden. Dortmund - Real was gewoon kwalitatief een veel betere wedstrijd. Beide teams die aanvallend spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 jaar geleden was Barcelona heer en meester. Overal waar ze kwamen werd de tegenstander van de mat gespeeld. De finale tegen Man united destijds was ook meer een formaliteit dan een echte wedstrijd. Dat is nu niet meer zo. Barcelona heeft nu veel meer moeite in de Champions League. Als jij de wedstrijd van Dortmund en Real saai vond dan hoeven we niet eens meer op elkaar te reageren want dan denken wij heel anders over het spelletje voetbal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt ook tijd dat ze die eens gaan aanpakken! Allemaal leuk en aardig dat voetbal van Barca de afgelopen jaren. Maar ze staken zich tot in de nek in de schulden om o,a. Messi, Xavi etc etc, te kunnen laten blijven.. Mag het wel eigen jeugd zijn, maar komt op het zelfde neer als Real met het kopen van spelers doet!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee rebenga, je mag mijn facebook pagina lezen na een potje voetbal, het zijn de ajax fans die roepen hahaha vitesse verloren zonder Bony zijn jullie niks, maar als hun verliezen en mensen zeggen er wat van en niet eens zo kinderachtig als hun, dan is het ineens ajax haat omdat hun de 'beste' zijn. En dat word ook vaak gebruikt als een excuus als ze kritiek horen, jullie zijn jaloers, zó flauw. Daar ligt mijn haat minderwaardigheidscomplex komt niet eens in de buurt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa Ajax gaat wel kampioen worden. Dat is gespeeld. Ik heb een hekel aan PSV maar Feyenoord hoeft aan mij ook geen 2e te worden. Vitesse is denk ik de beste nummer 2 voor Nederland. Die club gaat er alles aan doen om de Champions League voorrondes te overleven en gaat dus investeren in nieuwe spelers. Het zou toch mooi zijn dat er weer 2 clubs Champions League gaan spelen volgend jaar. Vanavond kijk ik toch meer naar de éérste divisie waar de spanning er nog wel in zit. Ik hoop op puntenverlies Volendam zodat Sc Cambuur de nummer 1 positie over kan nemen en zo kampioen gaat worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...