Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

En weer is het terecht dat Feyenoord verliest. Als ze zo door gaan wordt het nog voor degradatie voetballen. Ik ben voor Feyenoord maar als je zo speelt verdien je gewoon niet te winnen. Het enige wat werkt is alle ballen op Pelle. Maar Koeman wil zo nodig anders gaan voetballen. En dat gaat niet met deze voetballers, die geen enkele creativiteit hebben. En alsjeblieft kan iemand die Immers omleggen, wat een afschuwelijke gast is dat. Kan er helemaal niks van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Let me break it down for y'all. Eerlijk gezegd denk ik dat Pelle juist het probleem is bij Feyenoord. Pleur gewoon een spits uit de jeugd in het 1e elftal. De spelers om Pelle heen vertrouwen teveel op hem en daardoor ontbreekt het vaak aan creativiteit. Die Pelle denkt tegenwoordig ook dat hij de Messi van de Eredivisie is waardoor zijn eigen spel ook zwaar achteruit gaat. Ik vind niet dat een spits als aanspeelpunt past bij de rest van het elftal. Al die jonkies zitten vol creativiteit en ze durven ook te spelen. Kijk naar het huidige PSV waar ze vol voor de aanval gaan, omdat ze zo gewend zijn te voetballen vanaf de jeugd af aan. Ik noem dit dan ook de FIFA generatie, ze willen snelle combinaties en 2-3 stappen overslaan om in het penalty gebied te komen. Zo hoort het ook en dat maakt voetbal leuk. Pelle houd de creativiteit uit het spel van Feyenoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is Pelle niet. Koeman wilt anders spelen, maar ziet niet in dat hij allemaal jongens opstelt die helemaal geen creativiteit hebben (Clasie, Immers, Vormer) Het ligt dus niet aan Pelle, maar aan Koeman. Die moet gewoon wat jeugdige spelers inderdaad om Pelle heen zetten. En sowieso heb je nu niks aan Pelle als je hem nooit aanspeelt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...