Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Ik vind het te vergelijken met je favoriete band die high het podium op komt lopen en daardoor een kutoptreden geeft. Als je daar 100 euro voor hebt betaald maakt het uitfluiten n.a.v. een wanprestatie je niet minder fan. Sterker nog, wat is de waarde van applaus als het blijkbaar verplicht is ongeacht de prestatie van je team?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ben ik compleet apathisch met betrekking tot voetbal; het interesseert mij totaal niet.. Maar als je een supporter of voorstander bent van een organisatie, instelling, politieke partij of voetbalclub, dan zul je deze in goede en slechte tijden moeten steunen, anders ben je simpelweg een pathetische, zwakke, hypocriete leugenaar dat zichzelf niet als onderdeel van een achterban mag beschouwen. Sta achter de keuzes die je maakt en anders maak ze gewoon niet.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Maar als je een supporter of voorstander bent van een organisatie, instelling, politieke partij of voetbalclub, dan zul je deze in goede en slechte tijden moeten steunen, anders ben je simpelweg een pathetische, zwakke, hypocriete leugenaar dat zichzelf niet als onderdeel van een achterban mag beschouwen. Een wanprestatie van hetgeen je support bekritiseren staat los van het "in goede en slechte tijden steunen". Ajax - Salzburg is geen "slechte tijd", dat is een stelletje luilakken die hun best niet doen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is dan ook veel effectiever om als een supportersvereniging bij elkaar te komen, de vorige wedstrijd zeer doorgrondig te analyseren, met elkaar erover in beraad gaan en verbeterpunten bedenken en benoemen, het alles samenvoegen in één of ander concept of plan met goed onderbouwde argumentaties en redeneringen en deze bij de club zelf inleveren zodat zij hiervan kunnen leren.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Waarbij FC twente ook een rode kaart en een penalty tegen had moeten krijgen toen Immers neergehaald werd. Nu ben ik niet geheel objectief t.o.v. guzebuyuk sinds dat walgelijke "respect bandje" moment, maar dat is dus echt de slechtste scheids uit de eredivisie. Ben nooit fan van hem geweest, rare beslissingen en maakt elke wedstrijd wel een fout. Deze man moet uit zijn functie worden ontheven. Als die dan zo van de respect is, dan moet ook respect hebben voor het voetbal en de regels. En nu zal je zien, Pellé wordt geschorst door de KNVB omdat hij de boel in elkaar trapt, wat niet goed is, en dan met Goezeboejoek gebeurd er niets, want dan vinden ze dat het "zijn manier van dirigeren is." Compensatie zal er nooit komen voor Feyenoord. Het is een teleurstelling die we moeten slikken, maar als dat komt door een beslissing van een schandalig slechte scheidsrechter, die dat overigens keer op keer weer bewijst, dan kan ik alleen maar heel erg boos worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat wel erg diep, Ramon. Als bij Ajax de manier van kritiek leveren uitfluiten is, dan mag dat van mij. Maar ik vind het hypocriet als ze van de zomer weer staan te juichen als de schaal binnen is, dan bestaat die kritiek ineens niet meer. Elke club heeft zijn mindere moment. Heel cliché gezegd maar, niemand is perfect, zo ook een voetbalclub. Als iemand ziek is en niet veel kan vanwege zijn handicap, scheld je hem ook niet uit omdat hij geen werk levert. Dan steun je hem zodat hij weer beter wordt, maar die ondersteuning heeft Ajax nooit begrepen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als iemand ziek is en niet veel kan vanwege zijn handicap, scheld je hem ook niet uit omdat hij geen werk levert. Dan steun je hem zodat hij weer beter wordt, maar die ondersteuning heeft Ajax nooit begrepen. Het probleem tegen salzburg was niet onkunde (dan moet je je team inderdaad blijven steunen) maar onwil. Je moet een kind dat niet zijn best doet op school ook gewoon een schop onder zijn reet geven.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat de scheidsrechters tegenwoordig altijd gelijk de dupe zijn van slechte prestaties op het veld van de voetballers. Laatste tegengoal voor Feyenoord was gewoon zeer slecht uitverdedigen van Pelle plus een inlopende speler die alle ruimte van de wereld krijgt. Zonder camerabeelden was buitenspel daar nooit waar te nemen, als het dat überhaupt wel was. Ik zeg van niet. Wat mij betreft mag die regel echt minder scherp toegepast worden, bij twijfel altijd doorspelen! Voetbalwedstrijden liggen nu al te vaak stil... Scoor eens wat vaker en verdedig beter, dan verlies je ook niet telkens een wedstrijd in de laatste minuut. Echt bizar hoeveel wedstrijden in Nederland in de laatste seconden uit handen worden gegeven... Roda JC staat zeker ook laatste puur omdat ze dit seizoen al te vaak benadeeld zijn door de arbitrage, tuurlijk! xD
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onzin. Castaignos staat overduidelijk buitenspel, hij staat notabene naast Mulder, dan lijkt het mij vrij duidelijk dat het buitenspel is. En uitspraken als; "Zonder camera beelden was het geen buitenspel," is natuurlijk volstrekte onzin. Dat er hier beter verdedigd had kunnen worden is een ander verhaal, maar daar gaat het nu niet om. Het gaat om een scheidsrechter die geen topwedstrijd meer moet fluiten. Lekker naar de Jupiler League waar het tempo wat lager ligt en hij en zijn waardeloze assistentjes minder onder druk staan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.nu.nl/sport/3710768/aanklager-start-vooronderzoek-gedrag-pelle.html Het was natuurlijk onvermijdelijk dat dit zou gebeuren, maar de KNVB moet nu wel ophouden met dit corrupte gedrag, als Daley Blind boven op de enkels van een ander gaat staan en wegloopt is er niets aan de hand, maar als een speler van elke andere club iets flikt dan moet er een onderzoek worden gestart. Desalniettemin maakt me dat minder uit dan dat de KNVB hier niet scheidsrechter Turkieturkie niet aanpakt. Dan is de beslissing ineens dat de scheidsrechter in hun ogen 'rechtvaardig' heeft gehandeld en dat het 'zijn' keuze is om de beslissing niet te nemen. Sorry, maar als je dan op oorlogspad ben om Pellé wél te schorsen en een scheidsrechter, die in mijn ogen meer fout zit, dan ben je gewoon een hypocriet. Wat Pellé na afloop doet is niet goed als je een voorbeeldsfunctie hebt, maar hij timmert tenminste niemand op z'n bek of gaat stennis maken op het veld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het was natuurlijk onvermijdelijk dat dit zou gebeuren, maar de KNVB moet nu wel ophouden met dit corrupte gedrag, als Daley Blind boven op de enkels van een ander gaat staan en wegloopt is er niets aan de hand, maar als een speler van elke andere club iets flikt dan moet er een onderzoek worden gestart. Daley Blind incident is tijdens de wedstrijd beoordeeld door de scheidsrechter. Daardoor kan de KNVB er niets meer aan doen.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik weet niet precies meer hoe het is gegaan, maar het was meer een voorbeeld dat de KNVB vaak neigingen heeft Ajax voor te trekken. Het is niet de eerste keer dat een speler bij Ajax er "gemakkelijk" vanaf komt. Ja dat is dus zo'n overtrokken onzin. Kom met één goed voorbeeld waar de KNVB (dus geen fout van de scheidsrechter zoals met Blind laatst) een Ajax speler een veel lagere straf oplegt dan een speler van een andere club.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...