Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Zondag Feyenoord - Ajax. Ik ben bang voor het ergste en dat Feyenoord weer vol op z'n lazer krijg in de Kuip. Mocht Feyenoord verliezen kan me op dat moment toch niets uitmaken want ben dan straal bezopen want het is carnaval hier.. ik weet eigenlijk nu al dat we gaan verliezen want we verliezen namelijk ALTIJD van Ajax.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Nu geef je volgens mij wel een normale reactie, die van eerder vond ik wel een beetje calimero gedrag. Alleen Kuipers en Vink zijn redelijke goede scheidsrechters de rest is middelmaat ja. Toch als ik buitenlands voetbal kijk zie ik daar ook veel fouten van scheidsrechters dus het gebeurd niet alleen hier. Toch vind ik nog steeds dat het geen buitenspel was en het Feyenoord zijn eigen schuld is dat ze verloren hebben, ze lopen terug en bij die corner verpest eerst Immers die bal en daar na staat er iemand helemaal vrij op de 16 meter. Ik bedoel dan roep je het toch over jezelf af. Immers moet met z'n poten van de bal afblijven op zo'n plek. Als je de bal op die positie niet gewoon naar voren knalt, dan mag je van mij terug naar de basis training. Overigens was mijn bedoeling niet om Ajax af te branden maar dat ik gewoon geïrriteerd raak door het feit dat de KNVB doet waar zij zin in heeft, met als gevolg dat ik moest denken aan dat de KNVB Ajax altijd voortrekt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

*Van Egmond: "We begrijpen de discussie over het feit dat hij mogelijk hinderlijk in de weg stond. Maar in dit geval belemmert hij het zicht van de doelman niet."* *"Op het moment van schieten kan Erwin Mulder zowel de speler als de bal zien. Castaignos doet ook geen poging de bal te raken. Volgens de internationale regels is het dan geen buitenspel."* En deze man werkt bij de KNVB. Wat een trieste vertoning zeg. Gewoon niet toe willen geven dat een lid van de KNVB een fout heeft gemaakt en dan de schuld maar op een ander schuiven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik denk dat deze naar Feyenoord gaat helaas. Altijd als Ajax echt uit kan lopen verzuimen ze het. Ik hoop het, maar het gaat niet gebeuren denk ik. Dat Feyenoord op 29-01-2012 met 4-2 van Ajax won in eigen huis mag een wonder genoemd worden. Die keer dat ze daarvoor in eigen huis wonnen was in 2006. De keer daarvoor in 2000. En die keer daarvoor in 1994. We winnen dus 1x in de 6 jaar thuis van Ajax. De volgende thuis overwinning staat gepland in 2018, nog ff 4 jaar geduld :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...