Ga naar inhoud

Het grote voetbal topic


klaasjan007

Aanbevolen berichten

Zumpervelder. Juist! dat gejank van die kakkerlakken of ze het kampioenschap hebben verloren. Is nu al 3 jaar op rij dat ze het in deze maanden laten liggen. Ze hebben de meeste strafschoppen van iedereen gehad afgelopen jaar dat stond zelfs in een onderzoek. Zo ken ik er bij ajax ook nog wel een paar waar wij onterecht zijn beoordeeld. Ze stonden gewoon te slapen in de laatste minuut.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigen onkunde? Had ik een bijdrage in de wedstrijd? Nee. Overigens heeft Feyenoord niet verloren en heeft Ajax niets te maken met die falende scheidsrechter. Het gaat hier om het gehele plaatje. Dat ik zei dat Ajax altijd wordt voorgetrokken is gewoon een discussie op zichzelf staande. Als je niet objectief iets kan bekijken meng je dat niet in een discussie met je Ajax gelul.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet de enige die vind dat de KNVB Ajax voortrekt met bepaalde zaken. Het is ook wel algemeen bekend dat Ajax het lieverdje is van de KNVB, of jij dat wil geloven of niet maakt mij niet uit. Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik dat vind, dat ik geen bewijs kan geven is omdat ik niet de geheugen capaciteit heb omdat soort dingen omhoog te halen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik ben niet de enige die vind dat de KNVB Ajax voortrekt met bepaalde zaken. Het is ook wel algemeen bekend dat Ajax het lieverdje is van de KNVB, of jij dat wil geloven of niet maakt mij niet uit. Er zijn grote groepen die vinden dat de aarde 6000 jaar oud is, dat is wel algemeen bekend want dat staat in de bijbel. >Ik bedoelde alleen te zeggen dat ik dat vind, dat ik geen bewijs kan geven is omdat ik niet de geheugen capaciteit heb omdat soort dingen omhoog te halen. Nee dat kan je niet omdat het een sprookje is. Een hardnekkig vooroordeel dat voortkomt uit een calimero-complex van andere clubs in Nederland.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dat Ajax voor de bekerwedstrijd van 27 maart niet hoef te spelen maar AZ wel is eerlijk? En dan is Dick Advocaat als coach iemand die in het calimero-complex zit? De KNVB bepaalt de agenda voor voetbalclubs, maar alleen omdat er op die datum geen extra politie ingezet kan worden heeft Ajax een weekje rust. Een voordeel voor de halve finale dus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dus dat Ajax voor de bekerwedstrijd van 27 maart niet hoef te spelen maar AZ wel is eerlijk? En dan is Dick Advocaat als coach iemand die in het calimero-complex zit? Die beslissing komt niet van de KNVB maar vanuit de burgemeesters van de speelsteden. Sterker nog, de KNVB heeft een brief naar deze burgemeesters gestuurd met de vraag de beslissing om niet te spelen terug te draaien. Dit geeft dus juist aan dat de KNVB onbevooroordeeld is.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

De KNVB heeft er alles mee te maken. Het gaat notabene om voetbalwedstrijden die zij in plannen, mocht er dan een tegenslag zijn kunnen ze makkelijk de boel verplaatsen. Laat AZ niet spelen maar ook de week daarop. Ze kunnen jan en alleman aanklagen en wedstrijden aflassen, dus waarom niet een wedstrijd verschuiven. Alleen omdat er minder politie is, alsjeblieft zeg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>De KNVB heeft er alles mee te maken. Het gaat notabene om voetbalwedstrijden die zij in plannen, mocht er dan een tegenslag zijn kunnen ze makkelijk de boel verplaatsen. De KNVB heeft vorig jaar al met alle burgemeesters aan tafel gezeten. "Komen we in de problemen met politieinzet jongens?" "Nee", zeiden de burgemeesters in koor. Vervolgens komen ze halverwege het seizoen ineens tot de conclusie dat er toch niet genoeg agentjes zijn. Dat is onkunde van de burgemeesters waar de KNVB weinig aan kan doen. >Laat AZ niet spelen maar ook de week daarop. Ze kunnen jan en alleman aanklagen en wedstrijden aflassen, dus waarom niet een wedstrijd verschuiven. Alleen omdat er minder politie is, alsjeblieft zeg. Misschien omdat je dan nog meer problemen krijgt met je speelschema en inhaalwedstrijden?

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

BlackVelvet. Je zegt dat ik niet objectief ben maar dat ben jij volgens mijn niet. Je haat richting is Ajax is wel erg groot. Als jullie gewonnen hadden had je niet hier ajax en de KNVB voor van alles en nog wat uitgemaakt. Haha of ze bij KNVB op kantoor hele plannetjes zitten te smeden om Ajax kampioen te maken hou toch op man wees een vent en accepteer het gewoon. Hoe vaak die Pelle wel geen vrije trappen versiert met dat theatrale geval van hem. Wij zijn ook al zo vaak benadeeld in NL en Europa.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef toe dat ik zo nu en dan niet objectief ben, maar in normale discussies kan ik het perpectief ook op een andere manier zien, dat houd ik altijd in mijn achterhoofd. Dat jij al zegt dat ik Ajax en de KNVB door de grond boor, zegt al iets over dat je me ergens gelijk geeft. Ik zeg overigens niet dat de KNVB plannetjes smeed om Ajax kampioen te maken, ik zeg dat de KNVB mij het gevoel geeft Ajax voor te trekken, of je die mening deelt, of dat je er mee eens bent of niet, maakt mij niet uit. Dat voetballers als mietjes in het gras gaan rollen om een vrijtrap te versieren hoort bij het voetbal. Dat rugby fans voetbal gay vinden is daarom ook misplaatst. Het hoort erbij, het is onderdeel van het spel. Wat niet onderdeel van het spel is is dat een scheidsrechter niet kan fluiten en de regels niet na streeft. Doe je dat één keer in een wedstrijd, afijn, maar Goezeboejoek whatever, heeft tijdens Twente - Feyenoord meer dan een fout gemaakt. Dat keur ik niet goed.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu geef je volgens mij wel een normale reactie, die van eerder vond ik wel een beetje calimero gedrag. Alleen Kuipers en Vink zijn redelijke goede scheidsrechters de rest is middelmaat ja. Toch als ik buitenlands voetbal kijk zie ik daar ook veel fouten van scheidsrechters dus het gebeurd niet alleen hier. Toch vind ik nog steeds dat het geen buitenspel was en het Feyenoord zijn eigen schuld is dat ze verloren hebben, ze lopen terug en bij die corner verpest eerst Immers die bal en daar na staat er iemand helemaal vrij op de 16 meter. Ik bedoel dan roep je het toch over jezelf af.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Feyenoord fan, maar het was te verwachten. Totaal geen beheersing meer leek het in de laatste minuten, iets wat ajax wellicht wel meer zou hebben gehad, gezien ze misschien niet de beste ploeg hebben in de eredivisie maar wel de beste concentratie. Ik zou het niet gek vinden als Pellé een schorsing krijgt, maar ergens moet je wel begrip hebben. Als een van de weinigen in je team die weinig steken laat vallen en je team zo in 1 minuut van een 0 punten achterstand een 6 punten achterstand op de nr 2 maken. Sowieso kan je pas echt begrip hebben met Pellé wanneer je met Immers in een team hebt gestaan.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt voor een gedeelte ook wel, maar als ik zie hoe lomp bepaalde spelers keer op keer voetballen vragen ze er ook gewoon om. Goed voetbal is de verste verte niet meer te bekennen (kansen benutten weten ze al helemaal niet eens meer wat is) maar wel elke keer weer opnieuw mekkeren over de arbitrage. Alles gebeurt in een fractie van een seconde, beoordeel dat maar eens altijd juist zonder videobeelden. (wij als kijkers/toeschouwers hebben heel makkelijk praten)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...