Ga naar inhoud

Hot foto topic


k1ng

Aanbevolen berichten

Quote

ik heb niet eens sociale media

Hahaha en vrouwen staan voor je in de rij? Kom nou, als je op de middelbare niet op sociale media zit ben je zo'n figuur die in de pauze alleen aan een tafel zit. Verder niks mis mee, maar doe je dan niet groter voor dan je bent op het internet. Zeker niet als je een foto die ik hier vrolijk plaats afzeikt zonder er zelf eentje te plaatsen, laffe hond ?

De grootste belediging is trouwens dat je me vergelijkt met characters uit de kutte versie van The Office. Vergelijk me dan op zijn minst met David Brent, of met mijn favoriete TV personage, Malcolm Tucker.

aangepast door Avant-La-Lettre
  • Like 1

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Avant-La-Lettre zei:

Hahaha en vrouwen staan voor je in de rij? Kom nou, als je op de middelbare niet op sociale media zit ben je zo'n figuur die in de pauze alleen aan een tafel zit. Verder niks mis mee, maar doe je dan niet groter voor dan je bent op het internet. Zeker niet als je een foto die ik hier vrolijk plaats afzeikt zonder er zelf eentje te plaatsen, laffe hond ?

De grootste belediging is trouwens dat je me vergelijkt met characters uit de kutte versie van The Office. Vergelijk me dan op zijn minst met David Brent, of met mijn favoriete TV personage, Malcolm Tucker.

Of nog beter, vergelijk hem met mijn favoriete TV personage, Filemon Wesselink.

  • Like 2

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah prachtig, tja je lijkt waar je op lijkt avant, kan je alleen bij je ouders over klagen. Ik zeik je verder niet af, je lijkt me wel een okayje dude, iedereen lijkt toch wel ergens op? Sorry dat ik je niet op Brat Pitt vind lijken

En nee ik lijk totaal niet op die jongen op de foto ?

Ik ben overigens niet verplicht een foto van mezelf te posten.

Verder heb nooit stoer lopen praten hoor jan, destijds stelde je me een vraag over hoe ik door het leven ging of er uit zag of iets dergelijks, waarop ik antwoordde dat ik inderdaad het niet slecht doe bij de vrouwtjes. Is de waarheid vertellen nu opeens stoer doen? Ik denk dat het met jaloersheid te maken heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Achariya zei:

Hahah prachtig, tja je lijkt waar je op lijkt avant, kan je alleen bij je ouders over klagen. Ik zeik je verder niet af, je lijkt me wel een okayje dude, iedereen lijkt toch wel ergens op? Sorry dat ik je niet op Brat Pitt vind lijken

En nee ik lijk totaal niet op die jongen op de foto ?

Ik ben overigens niet verplicht een foto van mezelf te posten.

Verder heb nooit stoer lopen praten hoor jan, destijds stelde je me een vraag over hoe ik door het leven ging of er uit zag of iets dergelijks, waarop ik antwoordde dat ik inderdaad het niet slecht doe bij de vrouwtjes. Is de waarheid vertellen nu opeens stoer doen? Ik denk dat het met jaloersheid te maken heeft.

Ik kan mij een post herinneren waar je users uitlachte in het hot foto topic. 

 

Dat is stoer praten ja

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nouja, als je users de indruk geeft dat je er zo uitziet als op die foto, zul je misschien toch wat aan je gedrag moeten veranderen. 

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja als je een grappige vergelijking wilt maken, moet die natuurlijk wel kloppen heej.

Hee plas! Altijd op de achtergrond meehuppelend achter de frontlinie aan. Als ik er voor kies geen foto te willen plaatsen heb jij daar niks over te zeggen. Jullie willen het zo graag, ik hoef echter niet aan jullie behoefte te voldoen. Weet niet waar je mij ziet zeiken of janken, maar ach, jij hebt ook geen echte reden nodig om zuur te doen toch? Erg gezellig doen jullie zelf ook niet, dus wat jij daar onder verstaat is voor mij een raadsel. 

Nieuw forum, oude gewoontes.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prima dat je geen foto post, maar ga dan ook zelf niet verwachten van anderen dat ze fotos moeten posten. Overigens kan ik prima voor mezelf bepalen dat je je als idioot gedraagt die altijd met z'n vingertje om zich heenwijst wanneer z'n eigen gedrag aan de kaak gesteld wordt. Over oude gewoontes gesproken ?

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Achariya zei:

Wat is er mis met die jongen op de foto dan arend?

Niks. Maar het zou wel een hoop verklaren. He, jij womanizer ???

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar krabbel ik terug dunne? Nooit gezegd dat ik een foto zou posten. 

Grappig om te zien hoe erg jullie struikelen over mijn beschrijving tov mezelf, waarin ik mezelf als een lelijke nerd had beschreven jullie het allemaal meteen geloofd zouden hebben. 

Misschien eens goed voor jullie er over te peinzen waar dat vandaan komt.

aangepast door Achariya
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Achariya zei:

Waar krabbel ik terug dunne? Nooit gezegd dat ik een foto zou posten. 

Grappig om te zien hoe erg jullie struikelen over mijn beschrijving tov mezelf, waarin ik mezelf als een lelijke nerd had beschreven jullie het allemaal meteen geloofd zouden hebben. 

Misschien eens goed voor jullie er over te peinzen waar dat vandaan komt.

Je hebt gelijk Achariya, onze forum-toegepaste-psycholoog @LeroyDoggkan dit vast beter uitleggen, maar mensen doen automatisch hun best om een "consistent" beeld van anderen te hebben. Een knap iemand zal dus ook wel een mooie persoonlijkheid hebben etc. Veel vooroordelen komen hiervandaan. De echte situatie is natuurlijk dat er geen link is tussen je persoonlijkheid en je uiterlijk. Knappe mensen zijn niet per definitie interessant of goed. Een voorbeeld zijn de zusjes Kroes die een afschuwelijke persoonlijkheid hebben maar wel knap zijn. Ook knappe mensen kunnen onzekere losers zijn.

Ik zou je vraag omdraaien. Op dit forum weet niemand hoe je eruit ziet, het enige waarop men af kan gaan is je innerlijk. Hoe jij bent als persoon, en hoe je dat uit in je posts. Hoe kan het dat nagenoeg IEDEREEN denkt dat je een fantastisch sneu uiterlijk hebt om je onzekere en trieste innerlijk te matchen? Misschien eens goed voor je om erover te peinzen waar dat vandaan komt.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Avant-La-Lettre zei:

Je hebt gelijk Achariya, onze forum-toegepaste-psycholoog @LeroyDoggkan dit vast beter uitleggen, maar mensen doen automatisch hun best om een "consistent" beeld van anderen te hebben. Een knap iemand zal dus ook wel een mooie persoonlijkheid hebben etc. Veel vooroordelen komen hiervandaan. De echte situatie is natuurlijk dat er geen link is tussen je persoonlijkheid en je uiterlijk. Knappe mensen zijn niet per definitie interessant of goed. Een voorbeeld zijn de zusjes Kroes die een afschuwelijke persoonlijkheid hebben maar wel knap zijn. Ook knappe mensen kunnen onzekere losers zijn.

Ik zou je vraag omdraaien. Op dit forum weet niemand hoe je eruit ziet, het enige waarop men af kan gaan is je innerlijk. Hoe jij bent als persoon, en hoe je dat uit in je posts. Hoe kan het dat nagenoeg IEDEREEN denkt dat je een fantastisch sneu uiterlijk hebt om je onzekere en trieste innerlijk te matchen? Misschien eens goed voor je om erover te peinzen waar dat vandaan komt.

Heb je gelijk in, zo zijn we biologisch geprogrammeerd. Daarom krijgen knappe mensen bijvoorbeeld vaker de voorkeur bij de werkgever. Ligt wat complexer in elkaar dan dit, maar goed. Het is geen hoorcollege dit natuurlijk;)

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, LeroyDogg zei:

Heb je gelijk in, zo zijn we biologisch geprogrammeerd. Daarom krijgen knappe mensen bijvoorbeeld vaker de voorkeur bij de werkgever. Ligt wat complexer in elkaar dan dit, maar goed. Het is geen hoorcollege dit natuurlijk;)

Ik vind dat wel interessant. Als je daar wat literatuur over hebt, houd ik mij aanbevolen.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Doornroosje zei:

Ik vind dat wel interessant. Als je daar wat literatuur over hebt, houd ik mij aanbevolen.

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0160289604000352

https://psycnet.apa.org/record/1973-09160-001

https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/9781400839445/html?lang=de
 

@Doornroosjehier een paar bronnen, maar vanuit deze zou je verder kunnen zoeken (gewoon kijken welke bronnen daarvoor weer zijn gebruikt). Er is echt zooovee te vinden, dus sorry als ik maar met drie voorbeeldjes kom!

  • Like 1

Things change, that's just the way it is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...