Ga naar inhoud

Hot foto topic


k1ng

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, LeroyDogg zei:

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0160289604000352

https://psycnet.apa.org/record/1973-09160-001

https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/9781400839445/html?lang=de
 

@Doornroosjehier een paar bronnen, maar vanuit deze zou je verder kunnen zoeken (gewoon kijken welke bronnen daarvoor weer zijn gebruikt). Er is echt zooovee te vinden, dus sorry als ik maar met drie voorbeeldjes kom!

dank! Ik ga het doornemen.

  • Like 1

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Achariya zei:

Punt is avant, dat het me geen ene reet boeit wat de leden hier van mijn persoonlijkheid vinden. In het echte leven ben ik geliefd genoeg, dus zal er vast genoeg leuks aan me te vinden zijn.

Slay Acha. Don't let em tell you what to do. You live your OWN life.

  • Like 1

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Achariya zei:

Punt is avant, dat het me geen ene reet boeit wat de leden hier van mijn persoonlijkheid vinden. In het echte leven ben ik geliefd genoeg, dus zal er vast genoeg leuks aan me te vinden zijn.

Mooi. Mijn enige vraag is om gewoon terug te gaan naar je prachtige echte leven waarin iedereen voor je in de rij staat, en daar dan ook te blijven. Als het zo mooi is in het echt kan dat nooit al te moeilijk zijn.

aangepast door Avant-La-Lettre
  • Like 1

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik beantwoord jouw vraag met een nee. Ik heb hier net zoveel recht te komen als jij. Als je me niet leuk vindt kan je me gewoon negeren, maar blijkbaar vind je het stiekem wel erg leuk die discussies altijd. 

Je kan natuurlijk ook zelf weg gaan, gans weet nog wel wat sites. Oh nee, op al die sites ben ik ook natuurlijk, incognito. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laatst toen we het hierover hadden was je op zijn minst nog tof aan het doen met opmerkingen ''Als jij eerst post''. Dat plaatst het sneue terugkrabbelen in combinatie met het constante geprovoceer en anderen belachelijk maken van nu wel in een nog sneuer daglicht. Als je toen op je strepen had gestaan en had gezegd dat je het uit principe niet doet... Ik denk dat we iig nu wel allemaal de bevestiging hebben die we wilden. Terug naar de gezelligheid jongens!!!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Hardcore_gamer zei:

Maar hoeveel vrouwtjes heb je al achter je aan gekregen Acha? En nee je moeder telt niet mee.

Haha, de moeder grap, HG jongen, lief kind dat je bent. Achter me aan gehad? Pff weet ik veel, houd jij zoiets bij? Alhoewel je als lijst aan een postzegel genoeg hebt waarschijnlijk.

25 minuten geleden, Arendjan zei:

Laatst toen we het hierover hadden was je op zijn minst nog tof aan het doen met opmerkingen ''Als jij eerst post''. Dat plaatst het sneue terugkrabbelen in combinatie met het constante geprovoceer en anderen belachelijk maken van nu wel in een nog sneuer daglicht. Als je toen op je strepen had gestaan en had gezegd dat je het uit principe niet doet... Ik denk dat we iig nu wel allemaal de bevestiging hebben die we wilden. Terug naar de gezelligheid jongens!!!

Ik weet niet meer of ik dat naar jou had gepost, ik dacht alleen naar HG. Heb van jou niks gezien nog btw, ja je zei dat het er tussen stond,  maar ga geen 150 pagina's af daarvoor. Had nooit de intentie mijn foto te posten hoor, wat voor redenen ik eerder ook gaf. Welke bevestiging kreeg je dan AJ? 1 die je zelf hebt verzonnen? Ja das makkelijk dan he  bevestiging krijgen. Word je pik hard van.

aangepast door Achariya
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Achariya zei:

Ik weet niet meer of ik dat naar jou had gepost, ik dacht alleen naar HG. Heb van jou niks gezien nog btw, ja je zei dat het er tussen stond,  maar ga geen 150 pagina's af daarvoor. Had nooit de intentie mijn foto te posten hoor, wat voor redenen ik eerder ook gaf. Welke bevestiging kreeg je dan AJ? 1 die je zelf hebt verzonnen? Ja das makkelijk dan he  bevestiging krijgen. Word je pik hard van.

"Nietes dat heb ik nie gedaan stohoooopppp ????"

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Avant-La-Lettre zei:

dat het me geen ene reet boeit wat de leden hier van mijn persoonlijkheid vinden.

Vandaar dat je iedereen aanvalt die opmerkingen erover maakt. "Tsja zij begonnen, dus dan is het niet mijn schuld dat ik gemene posts terug doe." Dat is een vreemde manier van reageren als het je niks zou boeien.

 Edit: Quote verwijst naar avant ipv naar de zelfbenoemde stoïcijn.

aangepast door Jas
  • Confused 1

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...