Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ze hebben Europe niet laten stikken. In sommige landen komen de diensten wel, gedeeltelijk of niet. Verder hebben ze games aangekondigd. Te weinig naar mijn smaak maar de E3 is over minder dan drie weken. Maar jou kennende en gezien dat je nu al de One opgeeft zegt mij al dat ik jou niet kan overtuigen om objectief te blijven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Killzone vind ik niet erg boeiend. God of War is tof maar dat riedeltje kennen we nu ook wel. The Last of Us lijkt me zeker tof en daar wacht ik vol spanning op. Infamous is tof maar geen AAA kwaliteit. Halo is niet mijn ding maar wel een goede game. Gears of War heb ik na drie delen wel gezien. En Forza is mijn reden een Xbox te kopen. GT doet mij weinig. Dus ik weet niet wat voor punt je wilde scoren maar de enige winnaars zijn de gamers die beide exclusives kunnen spelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@OMGWTFBBQ Het is nog niet helemaal duidelijk. Ik hou voorlopig deze uitspraak aan dat het niet hoeft maar dat veel functionaliteiten zonder internet niet werken (logisch). http://www.gametrailers.com/full-episodes/1x6o6u/gt-tv-behind-the-scenes-of-xbox-one
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het uiterlijk er van vind ik erg mooi. Past erg mooi bij de andere apparatuur rond om mijn Tv. Een beetje groot ja, maar verder niks om op aan te merken. Ben dan ook erg benieuwd hoe de xBox One controller in de hand ligt. Die stemherkenning was ook erg handig, lijkt me sneller werken dan van tabs verwisselen via je controller. Al blijf ik het een raar idee vinden om tegen je Console te praten, maar dat zal wel even wennen. Het wordt voor mij een twijfel geval welke ik ga halen (PS4 of xBox One), want ik ga op de games af en dus niet op hoe krachtig een apparaat is. Gelukkig kan ik eerst 2/3 jaar oordelen, want ik koop bijna nooit een console bij launch.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...