Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

xbox geen exclusives.... A-Train HX Absolute: Blazing Infinity Ace Combat 6: Fires of Liberation 80 Apocalypse: Desire Next (52) AquaZone: Life Simulator Banjo-Kazooie: Nuts & Bolts Beautiful Katamari 73 Blue Dragon 79 Bomberman: Act Zero 34 Bullet Witch 55 Chromehounds 71 Crackdown 83 Cry on Culdcept Saga 75 Dance Dance Revolution Universe 74 Dance Dance Revolution Universe 2 67 Dance Dance Revolution Universe 3 Dark Messiah Might and Magic 52 Dead or Alive 4 85 Dead or Alive Xtreme 2 53 Dead Rising 85 Demons of Mercy Diario: Rebirth Moon Legend Dogtag Earth Defense Force 2017 69 Every Party (75) Fable II Far Cry Instincts Predator 78 Far East of Eden Ziria: Jipang Forza Motorsport 2 90 Forza Motorsport 3 Full Auto 70 Fuzion Frenzy 2 49 Gears of War 2 Guilty Gear 2: Overture (72) Halo: Chronicles Halo Wars Halo 3 94 The Idolmaster: Live For You! Import Tuner Challenge 54 Infinite Undiscovery Kameo: Elements of Power 79 Kengo: Legend of the 9 38 Kingdom Under Fire: Circle Doom 55 Lips Lost Odyssey 78 Love Football Magna Carta 2 Mobile Ops: The One Year War Momotaro Dentetsu 16 GOLD MotoGP '06 80 Naruto: Rise of a Ninja 78 Naruto: The Broken Bond Ninety-Nine Nights 61 Ninja Gaiden II 81 OneeChanbara VorteX (70) Operation Darkness 45 The Outfit 70 Over G Fighters Perfect Dark Zero 81 Pro Yakyuu Spirits 3 (90) Project Gotham Racing 3 88 Project Gotham Racing 4 85 Project Sylpheed 64 Race Pro Ridge Racer 6 74 Rumble Roses XX 62 Saints Row 81 Scene It? Box Office Smash Scene It? Lights, Camera, Action Spectral Force 3: Innocent Rage (65) Star Ocean: The Last Hope Super Robot Wars XO Tales of Vesperia Tenchu Z 56 Tetris: The Grand Master Ace Too Human Tsuushin Taisen Mahjong Versus Tactical Action Viva Piñata: Party Animals Viva Piñata: Trouble in Paradise Warhammer: Battle March WarTech: Senko No Ronde You're in the Movies Zegapain NOT (65) Zegapain XOR (62) Zoids Assault Zoids Infinity EX Neo (58) Also on PC: Age of Conan: Hyborian Adventures Age of Pirates: Captain Blood Alan Wake Battlestations: Pacific/ Midway Call of Juarez Champions Online Command & Conquer 3: Kane's Wrath Command & Conquer 3: Tiberium Wars Condemned: Criminal Origins Crash Time: Autobahn Pursuit Dead Island Dugeon hero F.E.A.R. Files Frontlines: Fuel of War Gears of War Hour of victory Huxley The Idolmaster Left 4 Dead The Lord of the Rings: The Battle for Middle-earth II Lost Planet: Colonies Mass Effect Prey Prey 2 Quake 4 Shadowrun Tom Clancy's Splinter Cell: Conviction Two Worlds Viva Piñata Warhound
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Persoonlijk nijg ik zelf naar de PS4 op dit moment. De dingen die MS aanbied met tv kijken en dergelijke zijn leuke toevoegingen maar ik heb daar simpelweg geen behoefte aan als gamer. Het BigBrother is watching you idee spreekt mij ook absoluut niet aan. Toch voel ik me wel enigzins geroepen het wel op te nemen voor de Xbox One, het is uiteraard een kwestie van smaak en ieder heeft recht op zijn eigen mening. Maar om het apparaat gelijk te veroordelen om een handjevol informatie vind ik behoorlijk kortzichtig. Hoe kan je nou een goed doordachte mening vormen over een onderwerp waar bij lange na niet alle informatie over beschikbaar is? Dat geld ook net zo goed voor mensen die de PS4 nu aan alle kanten afkraken. Wacht lekker de E3 af, en kijk vooral naar wat je persoonlijk meer aanspreekt. De ene console zal waarschijnlijk wat beter worden in het een, de andere console in het ander. Als mijn portemonee het toelaat wil ik ze uiteindelijk allebei gaan halen maar met de geringe informatie die we hebben kan ik niet zeggen wat ik nu zeker weten ga kopen. Eerlijk is eerlijk, naar mijn mening spreekt de PS4 me nu wel een stuk meer aan, maar dat wil niet zeggen dat ik de Xbox One helemaal uitsluit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat mijn voorkeur volledig afhangen van de E3, maar op dit moment twijfel ik tussen een nieuwe game PC/laptop en een PS4 (of beide). Mijn consoles staan in een aparte kamer, puur omdat de woonkamer het domein van de vrouw is en ik mij lekker kan afzonderen. TV kijken gaat hem dus niet worden, zeker niet als er ook nog een fee voor betaald moet worden. Daarnaast koop ik van spellen waar ik twijfel altijd een tweedehands versie. Geen zin om grof geld uit te geven voor iets wat ik achteraf niet zo vet vind. Wat dat betreft wint de PS4 het....nu is alleen de vraag: ga ik voor de PS4 voor Destiny en Final Fantasy, of een PC/Laptop voor SC2: HOTS en dat soort games....
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zo kan ik het ook van wikipedia kopieren. Playstation exclusives: 2nd Super Robot Wars Original Generation 3 EyeToy (video game series) God of War (video game collections) God of War III God of War: Ascension Gran Turismo 5 Gran Turismo 5 Prologue Gran Turismo 6 Gran Turismo HD Concept GTI Club+: Rally Côte d'Azur H Haze (video game) Heavenly Sword Heavy Rain High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition Infamous (video game) Infamous 2 Infamous: Festival of Blood Initial D Extreme Stage J JoJo's Bizarre Adventure: All Star Battle Journey (2012 video game) K Katamari Forever Killzone 2 Killzone 3 Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX Kung Fu Rider Kung-Fu Live L Lair (video game) The Last Guardian The Last Guy The Last of Us Last Rebellion Linger in Shadows LittleBigPlanet (PlayStation 3) LittleBigPlanet 2 LittleBigPlanet Karting LocoRoco Cocoreccho M Macross 30: The Voice that Connects the Galaxy MAG (video game) Magic Orbz Mainichi Issho MotorStorm MotorStorm: Apocalypse MotorStorm: Pacific Rift Mugen Souls Mushroom Wars N Naruto: Ultimate Ninja Storm Ni-Oh Novastrike Nucleus (video game) O One Piece: Pirate Warriors Operation Creature Feature P PachiPara DL Hyper Sea Story In Karibu Pain (video game) PixelJunk 4am PixelJunk Racers PixelJunk Shooter PixelJunk Shooter 2 PixelJunk SideScroller Planet Minigolf PlayStation Move Ape Escape PlayStation Move Heroes The Punisher: No Mercy Puppeteer (video game) Railfan: Chicago Transit Authority Brown Rain (video game) Ratchet & Clank Collection Ratchet & Clank Future: A Crack in Time Ratchet & Clank Future: Quest for Booty Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction Ratchet & Clank: All 4 One Record of Agarest War 2 Resistance 2 Resistance 3 Resistance: Fall of Man Ridge Racer 7 Ryū ga Gotoku 5 Ryū ga Gotoku Kenzan! S Saint Seiya Senki Savage Moon Shiki-Tei The Shoot SingStar (PlayStation 3) SingStar Dance SingStar Guitar Siren: Blood Curse Sky Diving (video game) Snakeball SOCOM 4: U.S. Navy SEALs SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation Sodium (PlayStation Home) Sorcery (video game) Spelunker HD Sports Champions Sports Champions 2 Starhawk (2012 video game) Start the Party! Super Rub 'a' Dub Supercar Challenge Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars T Tales from Space: About a Blob Tales of Xillia Tales of Xillia 2 The Unfinished Swan Time and Eternity Time Crisis 4 Time Crisis: Razing Storm Tokyo Jungle Topatoi Tori-Emaki Toy Home Trash Panic The Trials of Topoq Trinity Universe (video game) Trinity: Souls of Zill O’ll TV Superstars Twisted Metal (2012 video game) U Uncharted 2: Among Thieves Uncharted 3: Drake's Deception Uncharted: Drake's Fortune
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat de PS4 veel voordelen heeft. Maar de Xbox one ook hoor, De controller zal zeker weer goed in de handen vallen,Dat kinect lijkt me ook best leuk als ze echt games ontwerpen met zieke graphics dat je gewoon als een krijger kan spelen via kinect, Geen lag( Had ik wel met de PS3 heel erg) , Het achievment systeem werkt veel beter(neem aan dat de ps4 zelfde systeem gewoon weer gebruikt), Dashboard is veel meer overzichtelijk, En alles is gewoon simplistisch,En illumi room.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...