Ga naar inhoud

Het XBOX ONE topic


OMGWTFBBQ

Aanbevolen berichten

Jeen2 : Een typische Nederlander? Vertel mij wat dat is ? Wat is de typische buitenlander dan ( Daar suggereer jij blijkbaar dat jij geen Nederlander bent xD iedergeval geen typische). En volgens mij is hij niet van de Fifa aan zijn avatar te zien. Das the last of us. Niet dat jullie dat weten. Behalve Nicka187 die wel een ps3 heeft. @ Klaasjan : beetje dimmen. Het schelden en name callen hoeft echt niet. Join the club wij zijn Sony fans van het eerste uur , maar het wel gezellig blijven. Verder voor de informatie ik ga wel een xbox one kopen omdat ik Forza enzo niet wil gaan missen. Uiteindelijk blijf ik toch een gamer die van gamen houdt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 3,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>PS liet niet eens een Console zien, de Xbox wel en de reden daarom is is omdat de PS blijkbaar niet veel voor de E3 heeft en het daar voor bewaard zodat het toch heel veel lijkt. de Xbox daarintegen heeft de hele console al laten zien en komt met veel exclusives en veel meer informatie. Als Sony de volgende dingen op E3 aankondigt is het over voor M$: Gratis online. Je hoeft je games niet te registreren op jouw account. Je kunt ze dus gewoon doorverkopen. De nieuwe ps4 game van Naughty Dog.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben geen racefan. En de reden dat ik zo boos ben is niet omdat ik een PS fanboy ben. Nee ik hou ook van de xbox. Maar ze hebben me diep teleurgesteld. Wat zou het beestachtig zijn geweest als MS ook exclusives had van het kaliber Sony. En dat ze die Kinect rommel weg hadden gegooid en al die entertainment meuk. Dan had ik straks 2 facking vette consoles naast elkaar staan. Nu heb ik straks één hele vette(PS4) En een mediaplayer(Xbox One)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, George is een eindbaas! Ik was enigszins teleurgesteld dat een goede inhoudelijke discussie beëindigd wordt met de vraag of ik een fanboy ben o_O Een discussie voeren is een kunst hier, zie bv Klaasjan's comments ("hou je bek, jullie zijn achterlijk").
Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nu een aantal dingen waar veel mensen iets tegen hebben wat ik niet zo erg vind. TV: als dat ook naar nl komt is dat alleen maar goed. Hoef je niet zo'n dure decoder te kopen. Kinect: zal vast wel iets aan gameplay toevoegen in een game. Dat om hoekjes kijken in cod moet waarschijnlijk met kinect, en in sommige games zouden voice commands best handig zijn. Eens in 24 uur online: xbox live is nooit lang offline geweest in de periode dat ik op de 360 gespeelt hebt en als je geen internet hebt, start je gewoon een hotspot op je telefoon, dan kan ie weer ff online.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten uiteraard nog allerlei haken en ogen aan. Maar vijf jaar geleden hadden we ook niet verwacht dat mobiel internet zo booming zou zijn. Internet wordt steeds beter. Als er al servies mogelijk zijn die hele games streamen waarom dan niet straks een deel van de game? En ja, als je internet uitvalt is het klote. Maar mij gebeurt het zelden en dat zal de komende jaren steeds minder worden. Het is in ieder geval een techniek die in de toekomst een hoop mogelijk kan maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...