Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

Alice in Borderland Na twee afleveringen uitgezet. Het voelt allemaal zo extreem cliché aan als je ooit ook maar ooit Battle Royale, Cube of een dergelijke film (of anime) met een soort killing-game hebt gezien je al weet hoe dit gaat. Als je wel heel erg into anime killing games bent vindt je het ongetwijfeld wel leuk, maar dan weet je dat van jezelf al.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist die 3de aflevering komt met de eerste klapper! Ik zou er nog 1 tje proberen en dan beslissen. Ben hem ook nu aan het kijken. Vind het zelf erg leuk, maar dat komt vooral omdat "killing games" wel echt mijn guilty pleasure zijn. Te vaak draait dit (in ieder geval in live action) om een zoetsappig 12+ tiener/romance plot, terwijl deze juist ook af en toe lekker bruut is. Ik kan er zelf dus wel van genieten. Ook The Boys 2 dus afgekeken, was leuker dan ik had verwacht!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...