Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

Laatst Upload gebinged. Voelt als een beetje als een slappe hap versie van San Junipero of The Good Place, maar dat neemt niet weg dat ik me goed vermaakt heb. Ik kijk nu It's a Sin. Heerlijke 80s sfeer en geweldige bijpassende soundtrack, vlotte editing, top camerawerk noem het maar: Het hele totaal pakket is aanwezig. In combinatie met goede personages en een emotioneel raak scenario kan ik zeggen dat HBO hier weer een topper van een miniserie in handen heeft.
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Get Down. Interessante kijk in de historie van hip-hop. En het mag dan een fictieve vertelling en soms wat cliche zijn, het is toch uiterst vermakelijk. Godfather of Harlem. Er zitten een paar subplots in die mij weinig konden boeien, de cast en de setting hebben er toch voor gezorgd dat ik ben blijven kijken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gomorrah afgekeken! Man man, waar blijven de nieuwe episodes?? Toch maar Wandavision gekeken, leuk dat Marvel eindelijk een poging doet voor iets creatiefs, maar de hype is wederom wat overdreven. Kijk nu The Terror S1. Heb normaal gesproken niet zo'n moeite met een laag tempo, maar heb toch wel moeite hier makkelijk doorheen te komen. Maar toch blijft het boeiend genoeg door o.a. de cast en productie, dus ik ga gewoon door!
Link naar reactie
Delen op andere sites

The Young Pope Om je vingers bij af te likken! Was wat huiverig voor de naam Jude Law als de paus maar mannekes wat zit hij er lekker in, evenals alle kardinalen. Nog geen films gezien van Sorrentino maar daar gaat na deze serie verandering in komen, kan wel zien dat de beste man een expert is in films maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...