Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

History of Swear Words. De daadwerkelijke historie wordt met dank aan professionals best interessant verteld, maar die comedians tussendoor zijn hartstikke irritant en overbodig. I Know This Much is True. Heb het boek niet gelezen, maar de serie kijkt zoals een boek leest. Meesterlijk verteld, en Mark Ruffalo doet het geweldig als de twee broers.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ted Lasso Dit is echt veel beter dan ik had verwacht, enorm leuke comedyserie met opvallend veel hart. Echt een aanrader voor als je toe bent aan wat luchtig vermaak. Staat trouwens op apple tv+ en die hebben momenteel een actie lopen dat je iedere maand je abonnementsgeld (5 euro) terug op je account krijgt. Duurt nog t/m juni volgens mij dus daar kan je voorlopig nog een paar maandjes van profiteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spycraft. Heb het gevoel dat ik door de roze bril van een Amerikaan naar een wikipedia artikel zit te kijken. Denk dan ook niet dat ik door ga kijken na de eerste aflevering. The Right Stuff. The intro liegt er niet om, het is inderdaad zeer gedramatiseerd. Het is wel vermakelijk, maar de film blijft toch vele malen beter.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...