Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

Seizoen 2 van House of Cards eindelijk afgerond. Naar mijn idee een stuk beter dan het eerste deel, ook al is het hele conflict met Japan ietwat lastig te volgen soms en vliegt de serie soms ietwat uit de bocht qua bizarheid (die ene trio had van mij niet gehoeven, bijvoorbeeld). Nu bezig met True Detective (halverwege en het is ongekend goed) en hier en daar wat BoJack Horseman, wat ik eigenlijk niet zo'n hele sterke serie vind. Binnenkort Penny Dreadful een kans geven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

True Detective is echt niet te geloven goed. Vond het tegen het einde zelfs nog beter! Wat vinden jullie van Vince Vaughn en Colin Farrel in seizoen 2? Woody en Matthew zijn 2 van mijn favoriete acteurs. Vince en Colin daar in tegen totaal niet. Vince Vaughn staat er nog al om bekend om altijd de zelfde rol te spelen, en die vind ik meestal helemaal niks. Nou denk ik dat de makers van True Detective heus een goed overwogen beslissing hebben genomen, en wel iets bijzonders kunnen met Vince. En dan lijkt het me juist wel leuk, om hem eindelijk eens iets anders te zien doen. Wie weet, is dit ook een mooie carrière-switch voor hem.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als fan van comics & superheroes vind ik het best interessant over hoe Gotham was zoveel jaar geleden, weer iets anders. Nog niet echt geweldig, maar de personages, met name The Penquin (ook Gordon hoor, de hoofdpersoon) worden met de aflevering interessanter. Heb wel het gevoel dat dit ene beetje als Arrow kan worden; eerste seizoen aardig, maar daarna geweldig. Wie weet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...