Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

>True Detective is echt niet te geloven goed. Vond het tegen het einde zelfs nog beter! Wat vinden jullie van Vince Vaughn en Colin Farrel in seizoen 2? (...) Wie weet, is dit ook een mooie carrière-switch voor hem. Ik heb niks met beide acteurs, maar voor True Detective had ik ook weinig met Matthew McConaughey en vond ik briljant. Ik acht de kans toch wel aardig dat zoiets weer gaat gebeuren, ja.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Had hem nog nooit gezien, dus laatste tijd Cowboy Bebop gekeken. Waarom ik deze nog nooit heb gezien, dat is een goede vraag, want man wat is het vet. Ook begonnen aan Ghost in the Shell: Stand Alone Complex en Samurai Champloo. (Verder staan qua animes Neon Genesis Evangelion, Barakamon, Ergo Proxy, Eureka Seven, Moribito, Death Note, Baccano!, Toradora! en Psycho Pass op mijn lijst) Recentere series die ik volg zijn The Legend of Korra, Homeland S4 en The Walking Dead S5, en wacht ik op de nieuwe seizoenen van Game of Thrones en House of Cards.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, net klaar met heel seizoen 5 van Boardwalk Empire achter elkaar kijken. Tof, maar wel echt een 'afrondseizoen' waardoor het niet in de buurt kwam van de intensiteit van seizoen 4. De flashbacks naar bepaalde situaties die uiteindelijk aanzet zijn voor gebeurtenissen in de serie vond ik dan wel weer tof. Ik weet niet of het einde echt goed vind, maar ik ben wel blij dat ze het bij vijf seizoenen hebben gelaten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...