Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

Ik heb de afgelopen paar dagen Misfits gekeken, ben nu al halverwege seizoen 4. Errug toffe serie over een groepje jongeren dat taakstraf moet doen en door een grote storm 'krachten' krjigen. Hilarisch op sommige momenten en al met al hele aardige afleveringen met toffe plottwists en leuke personages. Ik ga verder kijken, doei.
Link naar reactie
Delen op andere sites

the 100: ik vind het echt een toffe serie, ondanks dat het in s1 een beetje uit gemelkt word in de ruimte terwijl alles op de aarde alleen maar problemen ontvangt vind ik s2 hem echt overtreffen. raad iedereen hem aan, het is echt de moeite waard. black sails sons of anarchy: beëindigd game of thrones: wachtend op nieuwe seizoen falling skies: wachtend op nieuwe seizoen vikings: wachtend op nieuwe seizoen z nation: wachtend op nieuwe seizoen the walking dead: wachtend op vervolg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond vooral seizoen 1 goed. Ik ben net klaar met seizoen 8, maar alles verder vond ik minder.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf nu ergens in het begin van seizoen 6. Ik vond het tot nu toe vaak zeker leuk, maar niet vaak onwijs geweldig. Ondanks dat ik wist dat er eigenlijk betere alternatieve zijn qua series, wilde ik het toch altijd blijven kijken. Heb het nu even een tijdje niet gezien, omdat ik het na 100+ afleveringen toch wel een beetje zat begon te raken. Al weet ik zeker dat ik binnenkort het sowieso af ga kijken. Heb je de tijd, en verwacht van het idee: 'Een groep strand op een mysterieus eiland' erg leuk, dan doe je er zeker niet verkeerd aan hoor. Houd wel ik het achterhoofd dat het in het begin vooral gaat om: Een groep strand op een eiland, het na 1 seizoen wel overschakelt naar het: 'Een groep strand op een onwijs MYSTERIEUS eiland'. Je moet een aantal bizarre, en soms onbeantwoorden dingen (tot zo ver) kunnen accepteren. Daarbij: De eerste 3-4 seizoenen zit vol met vragen, en dat worden er per aflevering meer, maar je moet niet verwachten dat je er in die eerste seizoenen antwoord op gaat krijgen, want dan raak je telleur gesteld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
De afgelopen maand (sinds mijn vorige post) heb ik weer veel te veel verslonden. Ik heb gekeken: -Firefly (briljaaaant); -Anderhalf seizoen van Deadwood (leuk); -Shameless (briljaaaaaant); -Drie seizoenen (and counting) Weeds (verrassend briljaaant). Ook al staan er heel veel - drie - zielige gezichtjes achter de punten van mijn opsomming, ik kan jullie toch alles ervan aanraden (al is Deadwood wel lastig om in te komen).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...