Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Lost helemaal afgekeken. Gelijk daarna begonnen aan Hannibal, 2 seizoenen in een mum van tijd afgekeken. Visueel prachtig, en onwijs spannend. Eentje die ik niet vaak hoorde, maar zeker een dikke aanrader! Nu dus een paar maandjes wachten op het derde seizoen. Kijk nog steeds The Flash. Vind het eigenlijk best kut maar wil het toch elke week weer zien. Wordt ook wel steeds beter, en het lijkt dat het vooral even op gang moest komen. Better Call Saul is echt super tof, jammer dat het dinsdag alweer eindigd voor dit seizoen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond de laatste twee afleveringen van Twin Peaks maar eens kijken. Moddervette serie. Veel te gedramatiseerd, over the top acting, maar toch heel erg vet. Dankjewel, David Lynch. Daarna ga ik nog de film kijken, en dan ben ik klaar voor de sequel van de serie die volgend jaar hopelijk verschijnt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik kijk: Breaking Bad Better Call Saul Daredevil heb ik maar 1 aflevering gezien en die vond ik behoorlijk slecht, maar ik ga het nog een poging wagen. Ook heb ik nu eindelijk alle afleveringen van seizoen 3 van arrow kunnen bemachtigen dus die ga ik vandaag ook opstarten. En ik wil Battlestar Galatica eens van het begin tot eind weer zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...