Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Net klaar met The Leftovers, geweldige serie zeg, een van m'n favorieten van de afgelopen periode! Nu verder met Black Sails en The Americans want ik loop een paar afleveringen achter. En dan beginnen volgende maand Better Call Saul en Fargo ook weer! Mooie tijden, mooie tijden...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toffe sci-fi, interessante lore, prima uitgewerkte karakters, puike CGI. Maar die cliffhanger is kut, en seizoen 2 staat nog niet op Netflix. Serie is overigens niet perfect, het is op veel vlakken wat middelmatig. Erger mij soms aan slap dialoog, karakters die vervelend doen, de manier waarop gesprekken geregisseerd / gemonteerd zijn. De *visuals* waren erg wennen, het contrast tussen licht en donker is extreem. Het is als een chiaroscuro schilderij met heel veel donker en fel licht, maar dan aangevuld met overweldigende CGI en soms vervelende cameratechnieken zoals veel close-ups en gedraai en veel geknip in de beelden, waardoor ik wat moeite had om er in de eerste aflevering in te komen. Maar als je er eenmaal in zit is het erg tof. Over het algemeen vind ik het goed en wil ik graag verder kijken.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag het hier en daar vergeleken worden met Mass Effect, maar ik vind de twee niet bijster veel op mekaar lijken. Er zijn wel elementen die te weerleggen vallen, maar zo kun je alles met mekaar vergelijken. Ik hoop overigens dat seizoen 2 veel onbeantwoorde vragen gaat beantwoorden, in plaats van alleen een heleboel nieuwe te stellen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...