Ga naar inhoud

Naar welke series kijk jij?


Thominator

Aanbevolen berichten

Sense8 seizoen 2 (afl. 4) nu. Weet je, ik vind de serie nog gewoon tof, maar in tegenstelling tot het eerste seizoen forceren de Wachowskis hier nu echt opzichtig die linkse feministische LGBT agenda van *"accepteer iedereen en je bent intolerant als je dat niet doet."* De seksscenes zijn overigens weer terug en ik kan ergens wel inzien waarom de acteur die Capheus (Van Damme) is vertrokken en vervangen met een andere acteur (een verkeerd gecaste acteur ook nog). De serie trok mij aan vanwege dr achterliggende gedachte dat wij als maatschappij met elkaar verbonden zijn en de ene actie de andere beïnvloed, en dat wij allemaal mens zijn hoeveel wij ook verschillen, en die gedachte vond ik goed; maar nu trekken ze echt alles uit de kast om de LGBT/feministen agenda op de kaart te zetten en ik vind dat niet zo leuk. Ze doen het wel erg goed en hier en daar subtiel, maar jezus over het algemeen komt het binnen als een baksteen tegen je muil. Ik schrijf na het seizoen wel meer, maar dusver vind ik dat die linkse agenda wel wat teruggeschroefd mag worden.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit weekend begonnen aan **The Strain** . Ik had geen hoge verwachtingen omdat ik niet veel goede horror-series ken, maar ik heb meteen samen met mijn vriendin tien afleveringen achter elkaar gekeken. Verrassend leuk dus! Ik ben sowieso fan van het apocalypse-achtige sfeertje in films en series en deze past prima in die genre. Helaas heeft de serie ook minpuntjes zoals hele slechte visuals voor een character die toch echt wel enorm belangrijk is, een grote hoeveelheid one-liners met een langzaam inzoomende camera en een politiek correcte cast. Voor de rest zitten er wel echt goede spannende momenten in en leuke (kleine) plottwists.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word gedwongen naar How I met your mother te kijken.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...